#1 , 17 sep 2019 14:47
Hallo
Ik kocht in juli een elec.step bij (belgische webshop). Ik koos voor een model van een gekend merk (de rolls royce onder de steps, volgens hun reclame)
Dit toestel vertoonde al vrij snel ernstige gebreken (motor die uitviel, voorwiel en voorvork dat los kwam te zitten). Dit toestel werd teruggezonden (naar nederland, blijkbaar
is er in belgie geen herstelpunt). Een weekje later werd mij een nieuw toestel bezorgd, perfecte service dacht ik, maar na amper 30km kwam de voorvork, voorwiel en stuur ook los te staan,
en dit werd aanzienlijk erger na elke gereden kilometer. Bij een fietspad dat ik minder goeie staat was maakte de step ook een enorm kabaal. Ook dit toestel werd opgehaalt en na
enkele weken ontving ik een nieuw toestel (dit was vorige week woensdag). Bij het uitpakken direct nagekeken en bleek dat ook dit toestel enorme speling had op het voorwiel. Ik liet zowel aan de verkoper als aan de firma
die instaat voor de herstelling (sertec360) weten dat dit toesel duidelijk problemen heeft (dit werd ook telkens bevestigd door de technieker van sertec) en niet voldoet aan mijn
verwachtingen en dat ik graag de verkoop wil annuleren. Dit blijkt niet mogelijk te zijn.
Ik contacteerde al meermaals sertec ondertussen, zij dienen mij een link te sturen zodat ik een afspraak kan maken met dhl, zodat ze dit laatste toestel ook komen ophalen en herstellen (of vervangen),
maar de communicatie verloopt uitzonderlijk traag ondertussen (ik liet woensdag, direct na ontvangst van het nieuwe toestel, aan X weten dat er weer een probleem was, vrijdag meldde ik dit aan sertec, ondertussen
zijn we dinsdag, en de enige reactie die ik kreeg van X is de mededeling dat dit wel degelijk kwaliteitstoestellen zijn, en dat ik de enige ben die klachten heeft.
Nu is mijn vraag : moet ik dit allemaal ondergaan, of kan ik iets ondernemen om mijn geld terug te krijgen ?
In ieder geval : ik raad iedereen af om een toestel van dit merk aan te schaffen.