ongeval

AlfredoFranco
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ongeval

#1 , 02 sep 2019 11:41

November 2017 had ik een ongeval tijdens het werk. De politie kwam langs en zag dat de schuld bij de werkgever lag door de slechte werkomstandigheden en het niet naleven van de veiligheidsvoorschriften. Mijn vinger was gebroken alsook mijn elleboog. Mijn oogkas lag open en ik had een zware hersenschudding. Door de hoofdletsels heb ik nu vertigo en tinitus en afasie. Ik heb slaapproblemen en als ik echt doodvermoeid ben hoor ik stemmen. Voor het afasieprobleem heb ik opvolging of onderzoek nodig van iemand die mijn moedertaal spreekt omdat ik moeite heb bij het vormen van woorden. De verzekering en de controledokter zeggen me dat ik deze problemen heb door voorgaande hersenletsels. Maar waar ze die info halen is me niet duidelijk want ik heb nooit problemen gehad.
Ik word enorm depressief van die beschulidgigingen en ook door het feit dat ik met mijn ruug tegen de muur sta.
Zou u mij hiermee kunnen helpen aub ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5395

#2 , 02 sep 2019 12:43

Je zal naar je behandelende arts moeten gaan. Hij/zij zal oordelen of er een link is met het arbeidsongeval en indien zo desgevallend met de controledokter/verzekering in discussie gaan.

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”