Raad van state. Aanwerving politie-inspecteur

Serova
Topic Starter
Berichten: 3

Raad van state. Aanwerving politie-inspecteur

#1 , 04 feb 2020 19:50

Beste,

Ik heb onlangs meegedaan voor de aanwerving als inspecteur bij de politie, nu is het volgende;

Een negatieve beslissing van de delibieratiecommissie aanvechten bij raad van state, zoals meegegeven in de kennisgeving van uitslag per post, zou dit het proberen waard zijn? Ik heb alle stappen van de selectieprocedure succesvol doorlopen maar ik blijk dan toch niet geschikt volgens de delibiratiecommissie. Ik heb feedback aangevraagd en volgens mij was het op het nippertje, er zijn meer positieve kanten dan negatieve op mijn feedback verslag

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, alsook wat zou me dat kunnen kosten en hoe verloopt de procedure. Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 04 feb 2020 19:54

Ik denk niet dat het iets gaat uithalen als er geen inhoudelijke argumenten zijn. Men zou ook kunnen stellen dat een politieagent die van de 5 situaties er 3 goed beoordeeld en 2 slecht ("meer positieve kanten dan negatieve") misschien geen goede agent is.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”