Ontslag na mondelinge overeenkomst geldig.

Gerrion
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ontslag na mondelinge overeenkomst geldig.

#1 , 26 jan 2020 20:20

Beste,
Ik werk sinds 8 jaar met dienstencheques 12 uur per week.

Twee weken geleden ben ik naar kantoor gegaan om mijn ontslag te geven. Daar werd ik vriendelijk ontvangen en ze begrepen waarom ik dit deed. Ze stelde voor om tot eind januari uit te werken. Daarna naar het kantoor te komen om ontslag met wedezijdse toestemming te teken. Maar ze ging me op de hoogte houden ivm klanten etc.. Dezelvde dag word ik namiddags gebeld door de buro om te vragen als ik tot halfweg volgende maand wil werken, op zicht geen probleem. Heb er altijd met plezier gewerkt.... maar ik tel nu wel af tot de laatste werkdag...

Enfin vrijdag viel de werkplanning voor komende maand in de bus...en daarop staat dat ik tot eind vd maand ben ingepland.... het buro is op vrijdagnamiddag toe... mijn coördinator is op maandag vrij..

dus ik zit al het hele weekend in mijn kop wat zijn mijn rechten.. wat kan ik doen? Ik wil niet meer gaan na die datum.. heb mijn klanten al op de hoogte gebracht, mijn auto is verkocht..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 jan 2020 17:53

1)Twee weken geleden ben ik naar kantoor gegaan om mijn ontslag te geven.

2)Daarna naar het kantoor te komen om ontslag met wedezijdse toestemming te teken.
1) hebben zij ondertekend voor ontvangst? staat er in de kennisgeving het begin en duur van opzeggingstermijn?

2)is dit document ondertekend en hebt u daar een kopie van?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”