Vrijemeningsuiting

Leroy187
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Vrijemeningsuiting

#1 , 27 dec 2018 05:49

Niet dat ik kwade bedoelingen heb ivm deze site maar kunnen eigen vragen en/of antwoorden tegen jezelf gebruikt worden op deze site? Of is dit ooit gebeurt geweest?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 dec 2018 06:17

Neen daar je 100% anoniem bent.

Dus wij weten niet wie je bent !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 dec 2018 08:30

Je kan vrij praten over elk probleem waar je informatie of advies over wil en inderdaad anoniem.
De mensen hier op het forum zullen samen naar een oplossing zoeken of goede raad verstrekken.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6854

#4 , 27 dec 2018 08:51

Als u het echt te bont maakt, vrees (eigenlijk hoop ik :evil:) ik dat bevoegde instanties u wel kunnen terugvinden.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 dec 2018 10:00

Als u het echt te bont maakt, vrees (eigenlijk hoop ik :evil:) ik dat bevoegde instanties u wel kunnen terugvinden.
Het zal toch wel voor erge feiten moeten gaan, voor een diefstal in een waren huis zullen zij geen dagen opzoekwerk verrichten, want dit moet dan eerst naar de onderzoeksrechter .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#6 , 27 dec 2018 10:31

Als u het echt te bont maakt, vrees (eigenlijk hoop ik :evil:) ik dat bevoegde instanties u wel kunnen terugvinden.
Sorry, er zijn nog vele mogelijkheden om althans via digitale weg buiten schot te blijven...

Terug naar “Archief”