verdwenen fototoestel

suske60
Topic Starter
Berichten: 14

verdwenen fototoestel

#1 , 20 jan 2008 23:10

Ik heb een probleem:
op 27 augustus 2007 gaf ik mijn fototoestelletje binnen bij een officiële dealer ( waar ik het ook kocht), voor herstelling. Hij stuurde het door naar het "moederbedrijf".
Tot op heden hebben we ons ding nog niet terug. Dealer zegt dat hij ermee bezig is , maar ik nam zelf al contact op met moederbedrijf(in Frankrijk..) en daar beweren ze mijn toestel nooit gehad te hebben!

Wat kan ik nu ondernemen? Ik heb een bewijs dat ik het toestel binnenbracht
Toestel: Casio Exilim 600 waarde ongeveer 300 euro

Kan iemand mij eventueel een voorbeeld van een brief(aanklacht of zo ) maken?

Hopelijk kan iemand helpen
Groetjes

Wanhopig Suske

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
djanodive
Berichten: 326

#2 , 13 apr 2008 19:41

Ik kan je geen brief geven, maar wel meegeven dat je eventueel een klacht kan indienen bij de Federale Overheidsdienst Departement Economie. Maar probeer eerst via die winkelier zelf met een aangetekende brief met uw grieven.

Maar houd de termijnen in de mot.

suske60
Topic Starter
Berichten: 14

#3 , 13 apr 2008 20:42

Ik kan je geen brief geven, maar wel meegeven dat je eventueel een klacht kan indienen bij de Federale Overheidsdienst Departement Economie. Maar probeer eerst via die winkelier zelf met een aangetekende brief met uw grieven.

Maar houd de termijnen in de mot.
Sorry dat ik niet meer op dit forum kwam.
Het is ondertussen opgelost!
Ik stuurde een aangetekende brief met de eis om binnen de 14 dagen ons toestel HERSTELD terug te hebben of geld terug of nieuw

Raar maar waar , ons toestel was plots terug.... niet hersteld.
Hij kon niet bewijzen dat hij het opstuurde.... waarschijnlijk is dit nooit gebeurd!!
Enfin na lang aandringen en "dreigen" met advokaat, kregen we een nieuw toestel.
Nieuw zei hij , maar het kwam wel uit de vitrine!
Ik heb de hoofddealer op de hoogte gebracht en die verzekerde mij dat de waarde iets hoger ligt dan ons vorig toestel
Ter compensatie (voor alle last) kregen we een extra batterij toegestuurd!

dank aan allen die me gesteund en geholpen hebben !

Groetjes
Suske

Reclame

Terug naar “Andere”