mobiel bellen

Veerleke
Topic Starter
Berichten: 2

mobiel bellen

#1 , 24 mei 2007 15:14

Beste,

ik ben onlangs naar Indonesi? geweest en heb daar enkele malen gebeld naar Belgi?. Nu heb ik vandaag mijn factuur gekregen en nu blijkt dat ze daar 5?/min voor aanrekenen. Nu was mijn vraag hoe het nu zit met het maximum tarief om te bellen vanuit het buitenland naar hier. Vanaf wanneer geldt dit en mogen zij zomaar 5?/min aanrekenen?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 24 mei 2007 16:18

Een operator hanteert bepaalde tarieven voor roaming. Deze tarieven zijn voor alle operatoren raadpleegbaar op hun website. Het is dus best mogelijk dat voor een "exotisch land" als Indonesi? heel veel betaald moet worden. Kijk even de tarieven van je operator na en reken het eens uit. Blijkt alsnog dat je teveel betaald hebt, dan moet je hen contacteren.

Vanaf eind deze zomer gelden bepaalde maximumtarieven voor roaming. Helaas zullen we er dit zomerseizoen nog niet kunnen van genieten.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Andere”