wie is in de fout?

joyphil2005
Topic Starter
Berichten: 3

wie is in de fout?

#1 , 31 jan 2007 12:19

ik heb onlangs een accidentje gehad.
even de situatie uitleggen.
ik reed in een straat rond een plein en wou aan het einde van de straat linksaf gaan en bij het linksaf gaan is de auto van de tegenoverliggende straat uitgeweken naar het linkerrijvak en is zo tegen mijn voorbumper gereden.
dus ik kwam van rechts uit zijn situatie bekeken , er stonden geen borden op de weg .
nu is mijn vraag is hij of ik in fout
Laatst gewijzigd door joyphil2005 op 02 feb 2007 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
joyphil2005
Topic Starter
Berichten: 3

#2 , 31 jan 2007 15:32

weet niemand een antwoord hierop aub??????? :?

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jan 2007 18:40

Ik begrijp gewoon de situatie die u vertelt niet. Een tekening zou helpen.

Verder is het trouwens zo dat bij een verkeersongeval wat op het aanrijdingsformulier geschreven werd, of in het strafdossier terug te vinden is zeer belangrijk is. Enkel aan de hand van het concrete dossier kan men zich een idee vormen over de aansprakelijkheid.

scorpioen

Reclame

joyphil2005
Topic Starter
Berichten: 3

#4 , 31 jan 2007 18:46

ik heb een aanrijdingsformulier ingevuld waarop staat dat ik van rechts kwam .
de tegenpartij reed rechtdoor op een straat en ik kwam dus( voor hem )van rechts uit de straat .
ik stond met mijn voertuig al op de straat toen hij kwam afgereden en hij is uitgeweken naar het linkse rijvak om toch nog verder te kunnen rijden ipv van te stoppen en heeft zo mijn bumper geraakt.
ik hoop dat het bij deze iets duidelijker is?

Terug naar “Verkeersongevallen”