nekpijn na aanrijding, hoe aangeven?

oeps
Topic Starter
Berichten: 115

nekpijn na aanrijding, hoe aangeven?

#1 , 01 sep 2019 10:40

Hallo,

heb gister een ongeval gehad , auto achter me had niet gezien dat ik remde en is in mij ingereden.

Beiden zijn omnium verzekerd en er is eigenlijk enkel trekhaakschade en een put vlak naast de nummerplaat van zijn auto.

Papieren zijn nog niet ingevuld, misschien dat dit ook niet gaat gebeuren omdat hij zijn put niet zo erg vindt.

Maar mijn nek doet wel pijn nu , zat al vol artrose maar die slag heeft me toch geen goed gedaan want ik kan niet goed naar rechts draaien en heb barstende
hoofdpijn maar die had ik voor het ongeval al.

Mijn vraag is nu, wat moet er juist gebeuren want als de pijn blijft wil ik dit wel laten nakijken.

Alvast bedankt en fijne zondag!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
The Oscars
Berichten: 522
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 sep 2019 11:07

Uw klachten (zo gedetailleerd mogelijk omschrijven) onmiddellijk laten attesteren door uw huisarts en schade dossier indienen bij uw verzekeringsmakelaar.
.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 01 sep 2019 11:21

Papieren zijn nog niet ingevuld, misschien dat dit ook niet gaat gebeuren omdat hij zijn put niet zo erg vindt.
Altijd papieren invullen
Wat tegenpartij vindt, doet niet ter zake

Geen overeenstemming met tegenpartij = politie

Degene die recent achteraan op mij in reed, vond ook dat er zo goed als niets aan was.
Expertise: Economisch totaalverlies ...

Maar mijn nek doet wel pijn nu ,
Onmiddellijk naar dokter, vrij waarschijnlijk whiplash
Kijken of er acute schade is .

Als je al last had zal het rommelen worden met de verzekering welke schade van wat is, maar mogelijk kan je dokter de extra schade zien en aantonen op basis van eerdere platen / scans.

Whiplash kan met wat pech voor de rest van je leven zijn ...
Mijn vraag is nu, wat moet er juist gebeuren want als de pijn blijft wil ik dit wel laten nakijken.
Het is dus een ongeval met lichamelijk letsel
Na de dokter ga je het aangeven bij de politie - is wettelijk verplicht

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 17 sep 2019 18:03

PV laten opstellen door politie. Hopelijk hebt u de gegevens van tegenpartij anders wordt het nog vluchtmisdrijf met gewonden

Terug naar “Verkeersongevallen”