naar het buitenland verhuizen info

julier
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Re: naar het buitenland verhuizen info

#16 , 29 jan 2019 16:34

Ok, sinds 2017, dat is correct, ik spreek van de periode 2011-2015 en dat was in een kledingwinkel. Hier was het dus wel het geval en kon er nog niet van flexi gesproken worden, mijn excuses. In 2017 heb ik 6 maanden boekhoudkundige administratie gedaan maar niet onder dat statuut, dat is inderdaad op mijn belastingbrief ingevuld geweest. Sinds vorig jaar heb ik nog een extra diploma in IT behaald en ben ik als freelancer bezig (gezien de werkuren was alles enorm moeilijk combineerbaar) en dat brengt niet zo veel op als een flexijob, maar is wel een belastingvrij statuut. Het diploma behalen heeft me wel geld gekost, dus eer ik er iets uithaal ben ik ook weer een aantal maanden verder. Maar bon, deze discussie terzijde ging het mij voornamelijk over de tenlastelegging in verschillende europese landen, wat ik ook onderneem om er uit te geraken is het uitzichtloos op dit moment en kan ik denk ik beter emigreren om die kloof te dichten (en ja, ook dan ben ik zeker bereid om nog een extra job aan te nemen buiten de hoofdjob en het freelancewerk) Het feit dat ik het al 10 jaar allemaal helemaal alleen moet zien te doen, maakt het heel erg moeilijk. Wat gebeurd is of niet, ik wil positief vooruit kunnen, een menswaardig bestaan hebben.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Europees / Internationaal recht”