visum aanvraag rn administratief onderzoek DVZ

conings
Topic Starter
Berichten: 1

visum aanvraag rn administratief onderzoek DVZ

#1 , 24 nov 2014 21:00

Visum aanvraag type d gezinshereniging met filipijnse vrouw Er is een beslissing genomen op24 oktober 2014 ivm ons visumaanvraag van 25 juni 2014 ik heb dan gebeld naar DVZ omdat ik niet begreep wat er stond ik kon er uit op maken dat de ambassade de papieren nog niet doorgestuurd had maar deze bleken wel doorgestuurd te zijn men zet dit standaard op de site van DVZ en men zij me dat er een administratief onderzoek is (schijnhuwelijk ? ) tot op heden 1 maand verder nergens niks gehoord niet van politie niks van dvz en ook niks van de ambassade in manila
De visum aanvraag is gebeurd op 25 juni 2014 klopt dit dat ze een beslissing moeten nemen voor 25 december want dan hebben ze nog maar 1 maand meer de tijd ?
Als ze 3 maanden uitstel vragen om een beslissing te nemen zie ik dit ook op de site van DVZ verschijnen of niet ?
Wat kan ik doen als de 6 maanden termijn overshrijden ik dacht dat ze dan een visum moeten geven ?

Visumaanvraagnummer: prive
Datum visumaanvraag: Jun 25 2014
Datum registratie visumaanvraag door Dienst Vreemdelingenzaken: Sep 8 2014
Beslissing/Status Dossier: In afwachting ontvangst van documenten die de visumaanvraag ondersteunen en die door de Belgische diplomatieke/consulaire post per diplomatieke valies verzonden wordt.
Datum beslissing/Status Dossier: Oct 24 2014

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding