erfenis veilig stellen

elisabeth55
Topic Starter
Berichten: 3

erfenis veilig stellen

#1 , 18 feb 2009 09:59

Goedenmorgen,

Ik weet niet of ik hier bij het juiste topic zit, maar anders wil de moderator hem misschien verplaatsen daarna.

Even in het kort, mijn 21 jarige dochter heeft een moslimvriend!
Naar mijn idee heeft hij haar helemaal gehersenspoeld. Wil haar meenemen naar India en wij mogen dan de eerste tijd geen kontakt met haar opnemen.

Nu heeft mijn dochter al een flinke erfenis gehad van haar vader, ik was gescheiden van hem, daarna is hij verongelukt.

Nu wil ik graag die erfenis van haar veilig stellen, ik ben bang dat ze als het niet goed gaat daar in India, ze straks niets heeft om op terug te vallen.

Hoe kan ik dat het beste aanpakken.

groetjes,
Elisabeth

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2
Berichten: 2071

#2 , 18 feb 2009 19:27

Ze is meerderjarig en handelingsbekwaam en het is haar geld/belegging: ik kan (helaas) niets bedenken op het juridisch vlak dat U zou kunnen doen.

elisabeth55
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 18 feb 2009 20:51

Oké, dat is dan jammer, ik dacht ik kan het proberen.

Reclame

Erik Verschoren
Berichten: 95
Locatie: Antwerpen, Belgie
Contacteer: Website

#4 , 23 feb 2010 20:50

als uw dochter NU wil meewerken dan kan voorkomen worden dat ze LATER haar geld gaat verkwisten, wegschenken, ...

In de vermogensplanning zijn daarvoor een aantal technieken die je perfect kunt gebruiken

Terug naar “Europees / Internationaal recht”