Naar Spanje

Hendrikoo
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Naar Spanje

#1 , 28 jul 2019 16:39

Beste forumgebruikers,

Ik ben een jaar geleden naar Spanje gevlogen. Ik had enkel mijn verblijfsvergunning van 1 jaar en een Armeens paspoort dat over de datum was. Ik werd toen tegengehouden en mocht eerst niet vliegen. Na een gesprek hebben zij mij toch doorgelaten, op voorwaarde dat ik alle boetes ging betalen indien er een controle ging zijn in Spanje in verband met papieren. Het was een soort document om te plakken, ik had het toen achter mijn gsm geplakt. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dat docmuent heet want ik ben het vergeten?
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Hendrikoo
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 jul 2019 00:35

Bedankt voor uw reactie. Nee, het was geen visa.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 29 jul 2019 17:42

Neem eens een foto van het document en zet het na anonimisering hier op het forum.
Wie heeft dat document afgeleverd in Be of in SP?

Hendrikoo
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 01 aug 2019 12:31

Neem eens een foto van het document en zet het na anonimisering hier op het forum.
Wie heeft dat document afgeleverd in Be of in SP?
Als ik het document had, had ik wel er op gelezen. :| Het was afgeleverd in Be.

Franciscus
Berichten: 38596

#6 , 01 aug 2019 12:34

Dus u hebt uw GSM ook niet meer?
Wie heeft het document uitgereikt?
Dus welke dienst Gemeente douane politie vreemdelingendienst binnenlandse zaken buitenlandse zaken????
U gaat dat toch nog wel weten waar u het gekregen hebt en van wie?
Ik vermoed dat u als u buiten BE gaat gezien u geen BE nationaliteit hebt steeds in het bezit moet zijn van een geldig paspoort van uw eigen land.

Terug naar “Europees / Internationaal recht”