Visa C De Filipijnen

HARROLD
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Visa C De Filipijnen

#1 , 04 mei 2019 11:50

Ik wil een visa aanvraag korte type voor mijn Filipijnse vriendin en daarvoor hebben we zeer nauwkeurig de instructies van de Belgische Ambassade in Manilla gevolgd . Echter één voorwaarde zijnde een RESERVATIE van 30 dagen voor een round trip ticket daar hebben we geen enkele maatschappij bereid toe gevonden het gangbare is 3 dagen . Echter de begin en einddatum van dat ticket zijn ook ook de datums van het begin en einde van het visum ! En de dertig dagen reservatie die de ambassade eist dient om de visa procedures te respecteren . Een ticket BOEKEN mag ook niet want na een weigering van de visa aanvraag zit men dan met een overbodig betaald ticket en men beschouwd het zelfs als ongepast . Ten einde raad schreef ik dit naar het Visa bureau in Manilla en zei dat wanneer ze een eis stellen waaraan niet kan aan voldaan worden ze me dan maar eens een list of naam moeten sturen waar wel zo'n reservatie mogelijk is maar ik kreeg tot op heden geen antwoord . Ik ben samen met mijn vriendin maanden bezig geweest met de voorbereiding van de visum aanvraag en over de kosten praat ik dan nog niet . Ik vraag me af wie me hierbij kan helpen ? Met dank bij voorbaat , MVG

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 09 mei 2019 11:25

Volledig flexibel ticket boeken en bij verkrijgen visum dit laten terugbetalen en een "gewoon" ticket boeken is geen optie?

Een ticket is m.i. toch altijd een reservatie voor een dienst die in de (nabije of verre) toekomst zal worden geleverd?
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Europees / Internationaal recht”