hospitaal verzekering

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

hospitaal verzekering

#1 , 17 nov 2018 18:07

Heb operatie ondergaan(keel) in uz Leuven en werd toegestaan om naar huis te gaan .
Doch de dag erna kon ik mijn eigen speeksel niet meer slikken en heb 112 gebeld .
Deze hebben mijn naar ziekenhuis in Diest gebracht .
Daar hebben ze hart getest + bloedtest . Ontslagen op spoed om 3h in de nacht .(Op straat gezet)Kon ook nog in wachtzaal zitten .
Ik had geen mogelijk vervoer om mij op te halen . Kon niemand om 3am uit zijn bed halen .
Heb uit noodzaak een taxi gebeld .
Kan ik deze betaling terugkrijgen via mijn hospitaal verzekering ?
ps . 12h later werd ik terug opgenomen via spoed te Leuven . Was er met eigen vervoer.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5917
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 17 nov 2018 18:09

Staat er een clausule voor-/nazorg in het contract?
Meestal is dat zo en dan is het d'office gedekt.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#3 , 17 nov 2018 20:19

Ja ..2 maand voor operatie en 6 maand erna . Maar ook taxi kosten ? Het is een dossier met 3 hospitalen .Je ziet de bomen in het bos niet meer staan . Voor 4000 euro zijn de rekeningen naar axa rechtstreeks gestuurd . Heb zelf 30 facturen zelf gehad . Daarvan zijn er nog facturen waar ziekenkas nog in tussenkomt . Vier dagen hospitaal met operatie +5000 euro . Leve mijn verzekering .

Reclame

mbbs1024
Berichten: 474

#4 , 18 nov 2018 13:09

Dien de taxikosten in ieder geval in, bij de afrekening zal je dan wel zien of ze aanvaard werden of niet.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#5 , 22 nov 2018 17:39

Taxi kosten niet aanvaard

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”