Op domicilie adres: Toegang geweigerd, geen teruggave persoonlijke spullen

Kungfupanda
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Op domicilie adres: Toegang geweigerd, geen teruggave persoonlijke spullen

#1 , 27 jan 2020 03:51

Mijn vriendin weigert me toegang te geven tot de woning waar al mijn kledij en andere spullen liggen. Ik ben enkele maanden geleden ingetrokken bij haar, een huissleutel heeft ze mij nooit gegeven. Er was wel een verstop plaatsje waar de sleutel lag zodat ik steeds binnen kon. Het is ook mijn officiele adres. Maar uiteindelijk is de relatie/samenwonen met haar niet wat het zijn moet. Heb haar dat ook trachten uit te leggen en ben dezelfde avond naar mijn ouders gegaan om het daar ook te gaan vertellen. Maar als ik dus weer terug bij mijn vriendin toekwam weigerde ze mij binnen te laten en ondertussen na 4 dgn weigert ze dit nog steeds en krijg ik niet eens mijn kleren en andere zaken terug.

Ik wil echt niet op straat gaan zitten ruzie maken ofzo. Gewoon zonder drama en gedoe mijn spullen kunnen ophalen.

Iemand een idee hoe ik dit het beste zou aanpakken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
berenod
Berichten: 942

#2 , 27 jan 2020 08:13

Langs de politie gaan.

Indien uw domicilie er staat kan men u de toegang tot het pand niet ontzeggen!

Didymus
Berichten: 2061

#3 , 27 jan 2020 08:47

Politie kan u inderdaad begeleiden om uw spullen zonder drama of verdere escalatie op te halen.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”