Rondreizen Europa

virtue
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Rondreizen Europa

#1 , 13 jan 2020 15:55

Beste,

Even mijn situatie schetsen:

- Ik ben een freelance Grafisch Ontwerper
- Ik ben momenteel een camper aan het verbouwen om hiermee Europa rond te trekken en te werken onderweg als Digitale freelancer maar ook hier en daar een job te doen wanneer er extra geld nodig is.

Ik ben reeds langs geweest op de gemeente om te bekijken wat mijn mogelijkheden omtrent mijn domiciliëring zijn.
Ik ga vast in de camper wonen dus ga geen vaste woonplaats in België meer hebben en zal hier ook niet vaak meer zijn, een referentie adres was een optie maar daarmee moet ik 6 maanden in België verblijven wat dus ook niet aan de orde is omdat ik steeds onderweg zal zijn. Echter heb ik een adres nodig om mijn post te ontvangen en in orde te zijn maar ben radeloos wat mijn opties nu nog zijn. Kan iemand mij op dit forum wettelijk gezien in de goede richting sturen?

Alvast vriendelijk bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 13 jan 2020 16:07

Uitschrijven in België lijkt mij het meest correcte als u niet van plan bent om in de nabije toekomst terug te keren.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 13 jan 2020 16:55

Uitschrijven in België lijkt mij het meest correcte als u niet van plan bent om in de nabije toekomst terug te keren.
Wat vervolgens ook een probleem is wanneer ID-kaart, paspoort of rijbewijs vervallen ...

Reclame

Terug naar “Administratief recht”