woonstcontrole

vario
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

woonstcontrole

#1 , 30 jul 2019 04:36

ik ben in een akelige situatie terecht gekomen bij mijn vriendin haar thuis waar ze met haar 3 kindjes woont hebben ze mij ingeschreven in de gemeente diepenbeek ik zelf ben een trotse inwoner van genk zonder dat wij iets daarvan af wisten maar dit is niet het enige ik heb via gemeentehuis het dossier opgevraagt en eens gelezen maar de wijkagent heeft heel veel fouten gemaakt geen gewone fouten maar echt liegen eigenlijk een voorbeeld ze zeggen dat ze mij in de woning hebben aangetroffen op 3 mei 2019 om 10 uur maar heel gek genoeg was ik smorgens vroeg in genk vertrokken 5:30 naar hasselt mijn collega uithalen en dan doorgereden naar de werf in maaseik ik heb een hele dag gewerkt en tegen 16:30 was ik terug thuis waar ik woon in genk wijkagent heeft in dossier vermeld dat hij mij heeft aan getroffen in de wonnig ?????? heel raar dus dan hebben ze een 5a10min even gepraat met mijn vriendin waarbij ze zegt dat ik daar niet woon dan staat er ook in het dossier dat er spullen van mij zijn aangetroffen in de woning van mijn vriendin ook heel raar want al mijn spullen liggen in genk waar ik werkelijk woon!!!! mijn (vriendin) is gaan vragen aan de buren nu blijkt dat de wijkagent vanuit de tuin van haar buren haar heeft gecontroleerd mag dit zomaar vanuit iemands tuin ?????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jul 2019 09:43

Is er een reden dat Genk opdracht heeft gegeven om woonstonderzoek te verrichten teneinde u ambtshalve in te schrijven in Diepenbeek? Er moet toch een vraag zijn geweest? Woonde u alleen op dit adres in Genk?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”