tussen koper en verkoper

lilli
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

tussen koper en verkoper

#1 , 05 aug 2019 10:54

hallo
ik heb een huis gekocht ik december 2018 maar van de verkoper mocht ik er al in van november omdat het pand leeg stondt
ik heb onmiddellijk toegezegd natuurlijk de verkoper wilde ook Nieks in compensatie dat moment dus er werden juist foto gevraagd van de meterstanden en watercontour die verandert waren en doorgeven naar de centrale met al die foto is dat via de notaris samen gevoegd in de akte
nu wil de vorige eigenaar 200euro een soort vergoeding omdat er1 huisdier aanwezige is maar techniek gezien is er geen huurovereenkomst en de meterstanden zijn doorgeven de dag als ik de sluitel kreeg ,wat kan ik doen de vorige eigenaar komt steeds aan de deur en schijnt aangetekend ?

mvg lilli

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 aug 2019 11:01

Is dit huis al geschreven in een akte en betaald?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 05 aug 2019 12:00

Heb je die meterstanden doorgegeven aan de nutsmaatschappij zelf? Dan staan de meters al op uw naam, en krijgt de verkoper een afrekening. Werd er een plaatsbeschrijving opgemaakt voor die paar maanden? Wist verkoper van die dieren ?
Staat het ergens op papier dat jij gratis in het pand mocht verblijven van.. tot akte.?

Reclame

Terug naar “Kopen”