Mag de politie je gsm traceren?

Pebbles99
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Mag de politie je gsm traceren?

#1 , 04 feb 2020 12:50

Mag de politie je gsm traceren na verhoor voor inbraak als de feiten ontkent zijn?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 04 feb 2020 13:09

Uiteraard, feiten ontkennen is meestal geen goed idee.

Pebbles99
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 feb 2020 13:28

Uiteraard, feiten ontkennen is meestal geen goed idee.
ik heb de vraag misschien verkeerd gesteld, ik bedoelde als je ontkend dat je gedaan hebt waar je van beschuldigd word

Reclame

Pebbles99
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 feb 2020 13:35

Uiteraard, feiten ontkennen is meestal geen goed idee.
ik heb de vraag misschien verkeerd gesteld, ik bedoelde als je ontkend dat je gedaan hebt waar je van beschuldigd word, er is niks gevonden wat gestolen zou zijn, wel schoeisel dat erop gelijkt maar adidassen,pumas daar loopt jongere mee rond en een fiets die gefilmd is op de openbare weg?

LeenW
Berichten: 12839

#5 , 04 feb 2020 13:38

Verwacht je nu echt dat de politie het zomaar gelooft dat iedereen de waarheid spreekt?

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#6 , 04 feb 2020 13:40

ik heb de vraag misschien verkeerd gesteld, ik bedoelde als je ontkend dat je gedaan hebt waar je van beschuldigd word
Traceren GSM is een bijzondere opsporingstechniek, en dient met voorgaande toelating te gebeuren.
Als dat gebeurt, is dat een goede indicatie dat je uitleg niet geloofd werd, en men verder zoekt naar verbanden, medeplichtigen, bewijzen, ...


Het is niet omdat je feiten ontkent, dat parket / politie geen onderzoek tegen je kan voeren ...

Franciscus
Berichten: 38600

#7 , 04 feb 2020 13:51

Kan inderdaad perfect met toelating parket of OR.
Zelfs met een speciale wetgeving.....

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”