Bedreiging dagvaarding na terechte negatieve review

lukasi
Berichten: 1141

Re: Bedreiging dagvaarding na terechte negatieve review

#16 , 09 jan 2020 10:23

As het toegekende minwaarde bedrag volgens jou te laag is, dan zoek je bewijzen en argumenten om de rechtbank te overtuigen dat een hoger bedrag WEL gerechtvaardigd is. En dit doe je in de rechtszaak niet op het internet.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Artificial
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#17 , 09 jan 2020 14:32

De rechtbank heeft een minwaarde toegekend voor de slecht uitgevoerde werken en de geantidateerde extra factuur verworpen. Ik denk dat dit min of meer mijn gelijk bekrachtigd.
En je hebt gelijk, over het online gebeuren, maar na dat ik de opmerking geformuleerd had over het uitgevoerde, heeft de tegenpartij gereageerd met een extra vervallen factuur. Zonder een oplossing voor te stellen. Gevolgd door een dagvaarding. Indien dit de manier van handelen wordt hebben we wel een probleem. Nu,een rechtzaak van 4 jaar later zit ik nogaltijd met een slecht uitgevoerd werk, een hoop extra kosten en geen oplossing.

Ik wens niemand deze manier van handelen toe en heb ook daarom deze review geschreven. Maar blijkbaar mag dit ook niet meer. Tenzij je als particulier zin hebt om nog een slopende rechtzaak aan te gaan.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#18 , 09 jan 2020 17:31

Nu,een rechtszaak van 4 jaar later zit ik nog altijd met een slecht uitgevoerd werk, een hoop extra kosten en geen oplossing.[/quote]

Dat had je moeten incalculeren vooraf.

Soms is het gewoon goedkoper de werken te aanvaarden ipv een gerechtelijke procedure, en dat geld dan te gebruiken voor de herstelling.

Reclame

mbbs1024
Berichten: 474

#19 , 09 jan 2020 23:46

Nu,een rechtszaak van 4 jaar later zit ik nog altijd met een slecht uitgevoerd werk, een hoop extra kosten en geen oplossing.
Dat had je moeten incalculeren vooraf.

Soms is het gewoon goedkoper de werken te aanvaarden ipv een gerechtelijke procedure, en dat geld dan te gebruiken voor de herstelling.
[/quote]

En dat noemt men dan gerechtigheid ?

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”