Straf op 8 gram cannabis

Glecke
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Straf op 8 gram cannabis

#1 , 14 dec 2019 02:37

Hallo allemaal,

Daarnet tegengehouden door politiecontrole. We kwamen terug van NL. Ik was gewoon passagier en ik ben gewoon eerlijk geweest en alles afgegeven (8gr verpakt in 2 zakjes) want ze ruikten het toch al onmiddelijk.

Weet er iemand wat mij nu te wachten staat? Komt voor het parket blijkbaar maar iemand een idee van mogelijke straf, boete? En tijdsduur wanneer het voorkomt? Duurt dit weken, maanden, jaren?

Btw: Ongeveer 8 jaar geleden heeft de politie me al eens gepakt met kleine hoeveelheid drugs maar heb geen strafblad. Staat wel in de database.

Bedankt alvast

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 14 dec 2019 21:23

Wat heeft de politie nu tegen u gezegd wat er ging gebeuren?

Glecke
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 dec 2019 17:46

Wel, dat is het juist....ik heb dit allemaal gevraagd maar ze konden er mij geen antwoord opgeven. Het enige wat ze zeiden was dat het naar het parket werd gestuurd, verder niks.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 16 dec 2019 21:26

Dan zal parket verder beslissen afhangende van wat u nog op uw strafblad hebt staan of in ANG of ander politioneel of gerechtelijk systeem.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”