Klacht slagen en verwondingen

Bezorgde mama 1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Klacht slagen en verwondingen

#1 , 18 nov 2019 22:25

Eerst een beetje uitleg, mijn zoon 24 gaat dit weekend uit met een groep vrienden. Op een bepaald moment wordt zijn vriendin lastig gevallen waarop mijn zoon aan die persoon vraagt te stoppen en duwt hem weg van zijn vriendin. Op dat moment krijgt mijn zoon een klop op het hoofd en ontstaat er een gevecht. Mijn zoon wil de persoon tegenhouden en vraagt om te kalmeren. Op dat moment heeft mijn zoon een glas drank in de hand, door alle tumult wordt het glas uit zijn hand geduwd en heeft die persoon dat glas blijkbaar op het voorhoofd gekregen. Zij worden beiden buitengezet door security en moet zijn pas afgeven. Nu krijgt mijn zoon berichten van die persoon zijn vrienden dat deze klacht zal neerleggen. Mijn zoon is ondertussen ook bij de dokter geweest om zijn kwetsuren te laten constateren. Wat hangt ons boven het hoofd als die persoon werkelijk een klacht neerlegd? Mijn zoon is nog nooit in aanraking gweest met politie of gerecht.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 03 dec 2019 13:35

Uw zoon had al lang PV moeten laten opstellen voor slagen en verwondingen gezien hij ook gewond was. Is er arbeidsongeschiktheid?

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”