In bijberoep

Erwin14121961
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

In bijberoep

#1 , 14 sep 2019 14:05

Ik ben begonnen in bijberoep en woon niet meer wettelijk samen maar ik woon wel in hetzelfde huis wat van haar is en werk normaal voltijds ik heb een machine en auto geleasd (rerenting)en heb nu met mijn eigen loon de rekeningen afgelost maar door ziekte krijg ik dadelijk maar 60% dus niet meer genoeg om de vaste lasten en alles af te lossen wat of waar kan ik beginnen of doen om het niet helemaal onder te lopen als ik wacht tot het laatst
Alvast bedankt .
Mvg Erwin .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 sep 2019 18:34

Wat is uw vraag?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Erwin14121961
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 sep 2019 21:53

Welke stappen moet ik nemen of kan ik doen om het niet deurwaarders aan de deur te krijgen of dat ze spullen van mijn exvriendin in beslag nemen
Dat ze mijn spullen in beslag gaan nemen en loonbeslag weet ik maar hoe bepaal je zoiets we hebben wel 15 jaar wettelijk samengewoond en hebben een zoontje en ik bedoel met de apparatuur die komen ze ook halen of hoe moet ik dat gaan zien

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”