Vorige garage heeft geknoeid

ESE
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Vorige garage heeft geknoeid

#1 , 13 feb 2019 16:58

Ik heb een vraag ivm mijn auto. Vorige week ben ik in panne gevallen op een parking en ik heb mij moeten laten takelen. We hadden gehoord dat mijn auto de dag voordien een krakend geluid maakte en maakten een afspraak bij onze gebruikelijke garage, we moesten echter nog een week wachten. We zijn dan nog naar de winkel gereden en bij het oprijden van de parking moet de cardanas links zijn gescheurd, zo is mij verteld door de garagist achteraf.

Ik belde op dat moment naar onze garage maar zij hadden geen vervangwagen als ze ons kwamen takelen dus heb ik een andere garagist laten takelen. Die zei dus dat de cardanas gescheurd was. Ik ben echter bij mijn andere garage in november en december 2018 nog geweest met mijn auto, toen zijn beide hoezen links en rechts van de cardans vervangen. Ik heb er allemaal totaal geen verstand van maar na een aantal keer gebeld te zijn geweest door de garagist waar de auto nu staat blijkt deze er zeker van te zijn dat er geknoeid is met de cardans links en rechts. Hij zegt dat ze rotversleten waren, zo had hij ze nog nooit gezien zei hij. Volgens hem moesten ze dat gezien hebben toen ze de hoezen vervingen en hij beweert ook dat er met een schroevendraaier in de hoezen is gestoken. Hij zegt dat mijn auto ook veel te weinig km heeft (nog geen 90.000km) om dan zo versleten cardans te hebben.