Piano maar half geleverd

hans.claes
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Piano maar half geleverd

#1 , 23 nov 2023 11:40

Ik had via Music Store een piano aangekocht. Deze werd geleverd, maar was niet compleet. Na meermaals contact te hebben opgenomen met Music Store en meestal geen antwoord te hebben terug gekregen, heb ik via mijn PayPal account contact opgenomen met hen. Dan kwam er eindelijk wel een antwoord. Ik heb dan gevraagd of ik de piano mocht omruilen voor een volledig exemplaar, of gewoon mijn geld mocht terug krijgen. Daarna kreeg ik ineens antwoord van een medewerker via mail. Uiteindelijk mocht ik de piano terugsturen en een nieuwe piano bestellen via de site. Via het retourformulier kon ik dan invullen dat ik mijn geld wou teruggestort krijgen. Dat heb ik dan ook gedaan. Maar ondertussen dacht een andere medewerker dat ze een nieuwe piano moesten opsturen in ruil voor de incomplete. Dus kreeg ik ineens te horen dat er een nieuwe piano onderweg was, terwijl ik een tijdje ervoor zelf al een nieuwe piano had aangekocht. Terug veel heen en weer gemaild en ik moest dan de laatst gestuurde piano weigeren bij DHL. Dat heb ik dan ook gedaan. Dus uiteindelijk is alles van mijn kant in orde gebracht. Maar nog steeds wacht ik op een terugbetaling van de incomplete piano. Wederom krijg ik amper gehoor van de firma. Dit is ondertussen al sinds juli gaande. Ik zou dit echt graag afgehandeld hebben, maar ze blijven mij precies aan het lijntje houden.

Lanox
Berichten: 3525
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 nov 2023 18:01

In gebreke stelling met aangetekend schrijven al eens geprobeerd?

Over welke tijdspanne spreken we hier?

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”