Brievenbus aanbrengen,

de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

Brievenbus aanbrengen,

#1 , 25 feb 2020 16:28

Stellen vast de verwerende partij op tegeneis bereid is een brievenbus aan te brengen, Veroordelen eisende partij op hoofdeis en verwerende partijen op tegeneis, deze laatsten hoofdelijk, elk tot de helft der kosten, in hoofde van eisende partij op hoofdeis xxxxxxx begroot op dagvaardingskosten 153,10 euro en 780 euro basis rechtsplegingsvergoeding.

Dit is het vonnis hierboven van 2017 ( de andere voorgaande feiten , heb ik deels gewonnen )

De verwerende partij heeft beloofd aan de vrederechter om een brievenbus aan te brengen ,
Na al die tijd wachten heb ik eindelijk de tegenpartij een aangetekende brief gestuurd om een brievenbus aan te brengen voor hen.
De vraag : indien de tegenpartij in gebreke gaat , kan ik deurwaarder en gerechts kosten terug vorderen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 25 feb 2020 17:24

Neen want u werd veroordeeld om de helft ervan te betalen en de andere eigenaars samen ook de helft. U kunt de beslissing van de Rechtbank niet zomaar wijzigen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”