Mijn vragen en antwoorden worden verwijderd

D0gD0g
Topic Starter

Mijn vragen en antwoorden worden verwijderd

#1 , 31 jan 2020 11:32

Herhaaldelijk stel ik vast dat mijn vragen of antwoorden, waar ik ze ook plaats verwijderd worden, zelfs al is het topic of het antwoord conform de regels.
Ik vraag me af waarom?
Ik vraag me ook af waarom ik opmerkingen krijg, terwijl anderen net juist hetzelfde doen en ongemoeid worden gelaten.
In elk geval, vind ik het niet fair in een forum waar recht primeert.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 31 jan 2020 14:05

Ik vraag me af waarom?
Taalgebruik bvb ...

Andere forumgebruikers kunnen dat niet zien, maar u hebt er al een waarschuwing voor gekregen ...

D0gD0g
Topic Starter

#3 , 31 jan 2020 14:33

Ik vraag me af waarom?
Taalgebruik bvb ...

Andere forumgebruikers kunnen dat niet zien, maar u hebt er al een waarschuwing voor gekregen ...
Ja zopas, Maar ik weet niks van verkeerd of grof taalgebruik. Alleen heb ik zonder erg een antwoord van een ander forumlid beantwoord met grote letters en onderlijnd. Is dat dan ook taalgebruik?
Daarop heb ik een waarschuwing gekregen, maar anderen doen dat toch ook en bij mij was het dan nog niet expres.

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 31 jan 2020 16:22

Uw antwoorden zijn dikwijls op het randje

D0gD0g
Topic Starter

#5 , 31 jan 2020 16:30

Uw antwoorden zijn dikwijls op het randje
Dat kan zijn mava105 maar we zitten hier toch niet in een kleuterklas, je moet dan eens grasduinen op het forum, er zijn er wel meer die dan antwoorden op het randje. Ik zal dat vanaf nu dan ook doen, als het antwoord mij niet zint, gaan klagen en het melden.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 31 jan 2020 17:35

Ik denk en ben er zelfs zeker van dat Niemand hier geklaagd heeft, men is hier wel wat gewoon, maar er zijn hier moderatoren die dit regelmatig bezoeken en nooit commentaren geven, en zij kunnen teksten verwijderen !
Dit is toch zo erg niet, doe normaal voort, er zijn er van ons allen hier reeds teksten verwijderd, wat u betreft ik heb geen buitensporige teksten gelezen, maar lees ook niet alles .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

puttemanp
Berichten: 613

#7 , 31 jan 2020 18:36

Ik pleit schuldig! Ik heb wel geklaagd, maar dat was dan wel om een rechtsrtreekse belediging (in de zin van dat ik afwijkingen had).

P.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#8 , 31 jan 2020 19:16

Ik pleit schuldig! Ik heb wel geklaagd, maar dat was dan wel om een rechtsrtreekse belediging
Terecht ook, en ik heb dat bericht van DD verwijderd.

(en halve draad opgekuist)

D0gD0g
Topic Starter

#9 , 01 feb 2020 09:36

Ik pleit schuldig! Ik heb wel geklaagd, maar dat was dan wel om een rechtsrtreekse belediging (in de zin van dat ik afwijkingen had).

P.
U hoeft zich niet schuldig te voelen puttemanp wanneer je vind dat je geen schuld treft.
Wanneer u iets meld, wat u kwetsend vind is dat geen probleem.
Maar dat zelfs een moderator van het forum daar intrapt, dat geeft wel bedenkingen.
Het probleem ligt hem, dat je zelf niet weet waarover je het hebt, je begrijpt het woord niet wat ik gebruikte en neemt het als een belediging.
U begint zelf in dat topic, " Ik heb er misschien overgezien; want ik heb mijn bril niet op "
En daarop heb ik geantwoord dat ik het wist dat er een beperking was.
Een bril dragen of nodig hebben om te lezen is immers officieel genoemd als een visuele beperking.
Wat komt daar nu kwetsend in over dat je dat moet melden. En je bent er dan nog zelf over begonnen.

Zelf nu ben je aan het liegen als je zegt dat ik u rechtstreeks beledigd heb, in de zin dat je afwijkingen zou hebben.
Ik heb nooit het woord afwijking of afwijkingen gebruikt en zelfs in de zin van ook niet, dat is iets wat jij invult om het feit op te blazen.
Een afwijking is immers aangeboren en wanneer op latere leeftijd een bril nodig hebt om te lezen is geen afwijking.
Het bewijs zie je hierboven aan wat je schrijft.
Mij deert het niet hoor puttemanp, ik ben immers de adolescentie al lang ontgroeit.
Ik vind alleen onterecht dat men mijn vragen en antwoorden verwijderd, terwijl ze heel correct zijn.

bambipower
Berichten: 1034

#10 , 01 feb 2020 11:01

Man, sorry he, ge moogt me rapporteren, maar gij kunt een eind zagen zeg...

Visueel heb ik dat al verschillende keren gezien, bijna in elk topic dat je bezig bent. Ga eens in het 'huren' forum kijken naar topics van de laatste 1 a 2 maand. Alle topics met 2 - 3 a 4 bladzijden zijn er waar jij in bezig bent. Ik heb het al gezegd dat jij JF bombardeert naar een flair forum.

Een juridisch forum dient om inlichtingen te geven, vragen... Kort, bondig en duidelijk voor ts, maar ook voor mensen die er achteraf op terecht komen via bvb google. Uw eindeloos geargumenteer, betweterig en (ja, sorry he) nu ook nog gejank is gewoon ontzettend storend. Ik post hier niet zoveel meer sinds jij hier zit, en ik ben niet alleen.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#11 , 01 feb 2020 11:21

Ik denk dat iedereen zijn punt heeft kunnen maken. Dit topic wordt m.i. dan ook best afgesloten, zelfs in praatcafé.

Hoop dat iedere serieuze deelnemer aan dit forum zowel als vraagsteller dan als "adviseur", zich hier niet door laat ontmoedigen en zijn best doet om dit forum niet te laten verwateren tot een "dag allemaal". Probeer oeverloze discussies te vermijden. Iedereen kan zich vergissen
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

D0gD0g
Topic Starter

#12 , 01 feb 2020 11:23

Man, sorry he, ge moogt me rapporteren, maar gij kunt een eind zagen zeg...

Er is niemand die u zegt of u verplicht van mijn antwoorden en topics te lezen, heb ik al eens aangehaald
Dat is iets wat jij zelf doet en moet je dus een TS niet verwijten, heb ik ook al eens aangehaald.
Gewoon alle topics met D0gD0g vermijden, niet lezen en niet antwoorden, heb ik ook al eens gemeld.
En evenmin ga ik niet, of zal ik zelden iets melden, ik ben geen adolescent.
Ik kom gewoon hier mijn verhaal halen, omdat men mij onterecht belasterd, gewoon omdat ze niet begrijpend kunnen lezen.
En als ik veel in de huurtopics voorkom dat klopt, maar in 9 van de 10 topics heb IK gelijk, dat is dan wel raar he.

Ga dus patatjes planten man.

puttemanp
Berichten: 613

#13 , 01 feb 2020 11:59

Er is niemand die u zegt of u verplicht van mijn antwoorden en topics te lezen, heb ik al eens aangehaald
Je vervuilt heel wat topics met niet ter zake doende gewauwel, louter omdat je het dénkt te weten en dénkt gelijk te hebben.
Ik kom gewoon hier mijn verhaal halen, omdat men mij onterecht belasterd, gewoon omdat ze niet begrijpend kunnen lezen.
Dat is net jouw probleem... lezen. Je leest wat je wil lezen, niet wat er staat.
En als ik veel in de huurtopics voorkom dat klopt, maar in 9 van de 10 topics heb IK gelijk, dat is dan wel raar he.
Echt niet!
Ga dus patatjes planten man.
Daar ga je weer...

P.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#14 , 01 feb 2020 12:31

Daar ga je weer...
Inderdaad ... dicht :!:

Terug naar “Praat café”