Zijn ze in Nederland helemaal gek geworden?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: Zijn ze in Nederland helemaal gek geworden?

#16 , 29 aug 2010 22:27

zoals ik hierboven reeds zei: het Hof heeft een begrijpbare uitleg gegeven, alleen is die blijkbaar niet voor jou begrijpbaar. Verder discussieren heeft geen zin, gezien ook je palaver op dat ander forum.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kaboutertjeblabla
Topic Starter
Berichten: 15

#17 , 29 aug 2010 22:42

Verder discussieren heeft geen zin...
Het steeds weer herhalen van dezelfde frase en niet inhoudelijk reageren op mijn opmerkingen en vragen schijnt mij inderdaad niet bevorderlijk voor een discussie.
Het schijnt mij eerder een teken dat je gewoon helemaal geen argumenten hebt om jouw standpunt kracht bij te zetten.
Dat vind ik jammer, want ik zou zo graag (net als jij) dit arrest willen begrijpen.

Vandebos
Berichten: 16087

#18 , 30 aug 2010 00:08

Gelet op het feit dat :

A: deze discussie handelt over een jurisprudentie niet van toepassing op de Belgische wetgeving,
B: onder andere aliassen dit vonnis reeds tot in den droeve op exact dezelfde wijze werd besproken op de Nederlandse versie van deze website.
C: niemand hier lijkt te begrijpen wat u niet begrijpt,

sluit ik bij deze de discussie voor ze verwatert in zinloze welles nietes spelletjes.

Reclame

Terug naar “Weetjes”