Cyberpesten

OpgejaagdVijf
Topic Starter
Berichten: 1

Cyberpesten

#1 , 08 feb 2016 15:16

Met het ingeburgerde gebruik van sociale media zoals facebook en twitter wordt cyberpesten een steeds groter maatschappelijk probleem. Zelfs publieke personen krijgen hier vaak mee te maken. [link]

Wie heeft zelf last van valse facebookprofielen en wordt via internet lastiggevallen ? Voor het nieuwe VIJF-programma 'Opgejaagd' zoek ik personen die slachtoffer geworden zijn van cyberpesten. Worden je foto's misbruikt op internet, word je identiteit gestolen, word je lastig gevallen op het wereldwijde web, krijg je steeds vaker ongewenste berichten, ... Of ken je jammer genoeg zo'n slachtoffer in een dergelijke situatie ?

Mail dan je verhaal in alle vertrouwelijkheid naar [link] (ter attentie van Griet).

Onze oproepspot kan je alvast herbekijken op: [link]

Ook voor vrijblijvende info over onze reportage kan je me steeds contacteren.

Samen met een professioneel team gaan we op zoek naar een oplossing !

Hopelijk tot snel !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#2 , 08 feb 2016 15:28

Samen met een professioneel team gaan we op zoek naar een oplossing !
....die er ongetwijfeld uit bestaat dat het probleem in het lang en in 't breed aan heel lichtbak kijkend Vlaanderen uit de doeken wordt gedaan vooraleer de obligate psycholoog, socioloog en op klandizie beluste advocaat aan het woord worden gelaten samen met een paar shots waarbij de 'dader' geconfronteerd wordt met de gevolgen van zijn/haar acties en een paar beelden van een kleenex-consumerend slachtoffer.

Ik heb ook een oplossing: geef uw identiteit niet te snel vrij en blijf weg van social media en aanverwante opiaten voor het hoi polloi. Geen problemen. Pour vivre heureux, vivons cachés.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 feb 2016 15:55

Misschien moet vijf eens een reeks maken over hoe TV-zenders fora spammen om aan getuigenissen te komen ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

LeenW
Berichten: 12867

#4 , 08 feb 2016 17:20

Griet, er zijn nu al meerdere berichten van jou gewist, dit forum dient echt niet om reclame te maken.

Terug naar “Actuele Thema's”