annuleren aankoop auto wegens vertraging

jhl29
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

Re: annuleren aankoop auto wegens vertraging

#16 , 12 jun 2019 18:32

Blijkt dat bij Peugeot het al veel langer geweten is dat er problemen zijn met dit type auto en de levering...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jhl29
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#17 , 18 jun 2019 20:16

Nog een laatste vraag in dit verband. Vandaag verkoper/dealer tegen het lijf gelopen die eerst probeerde te ontwijken maar mij toch te woord moest staan. Hij vindt het heel jammer maar hoopt dat wij het begrijpen dat we ten vroegste eind september een andere wagen hebben. Dus niet de bestelde wagen, maar met minder opties.
Neen dus.
Kan iemand met meer juridische kennis als ik mij juist laten weten op welke dag ik een aangetekend schrijven kan sturen voor de annulatie van deze bestelling.
Ik heb enkel mondeling contact. Dealer heeft nooit iets schriftelijk medegedeeld.
Dank voor de reacties.

jhl29
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#18 , 17 jul 2019 07:49

Topic mag afgesloten worden.
Heb na verloop van wettelijke termijn auto geannuleerd. Verkoper is nog komen zagen en klagen, maar kwam niet oprecht over. Hij liet tussen de lijnen wel vermoeden dat hij al meer dan twee maanden op de hoogte was, maar wou dit niet toegeven.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”