DRINGEND Na installate van alcoholslot schade wagen

Katia16
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

DRINGEND Na installate van alcoholslot schade wagen

#1 , 28 jan 2024 10:47

Hallo,

Ik ben mijn auto gaan halen na installatie alcoholslot op mijn SMART for two 2006.
Na 2 dagen kreeg ik mijn vergrendeling van auto niet meer uit dus kan niet starten. Garage vervangt sleutel en Sam computer module.
Na herstelling 2de dag valt mijn auto volledig stil, nu zegt garagist batterij probleem, ter info batterij is een paar maand oud.
Nu zegt de garagist dat de dynamo en/of starter is die niet meer werkt?
Ondertussen met het bedrijf gebeld van het alcoholslot die zeggen dat het niet met hun te maken heeft.
Toen de garagist mijn sleutel veranderde heeft hij een gesprek gehad met "speaker on" met de installateur alcoholslot.
Die zei letterlijk ik kreeg hem niet gestart bij installatie.
Ik heb een mail gestuurd naar installateur alcoholslot met de vraag waarom er mij niet gemeld is geweest dat mijn auto bij hun niet kon starten en wat er gedaan is geweest om terug gestart te krijgen, krijg ik gewoon de vraag om de nummer van de garagist te sturen, mijn vraag wordt compleet genegeerd. Ik vindt het persoonlijk toch verdacht dat mijn auto nu zit te sukkelen na de installatie alcoholslot met hoge kosten! Het slot is waarschijnlijk verbonden met de starter. Nu is mijn vraag wat kan ik doen om dit te laten controleren of de schade van hun komt? Mijn wagen is oud maar zeer goed onderhouden. Kan iemand mij wegwijs helpen aub wat te doen.
Alvast dank!!

mava105
Berichten: 22280
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 jan 2024 11:09

Ga naar een goed onafhankelijk diagnosecenter om de installatie te laten uitteste.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”