Zoek maken documenten "boek" appartement

bald*no*locks
Topic Starter
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

Zoek maken documenten "boek" appartement

#1 , 17 jan 2020 19:58

Geachte leden,

Hier ben ik weer,

Het beheer dat in eigen handen werd genomen na bedrog door opeenvolgende syndici, die destijds steeds weer opstartten onder een andere naam, werd stopgezet door degene die dit jarenlang belangeloos deed, daar deze persoon géén voldoening vond en de mede-eigenaars (buiten mijzelf) géén medewerking verleenden, noch enige blijk van dankbaarheid toonden.

Een door mij op vraag aangeleverde syndicus werd niet weerhouden, andere eigenaars (en niet eigenaars) hebben niemand aangeleverd, dan heeft iemand die zich hier jarenlang als eigenaar voor heeft gedaan, deze taak op zich genomen, en werd alsook zo genoteerd in het (inmiddels verdwenen) verslag van de eigenaarsvergadering.

Vanwege het gevoerde wanbeheer door deze persoon, heb ik deze tot twee maal toe aangetekend aangeschreven waarin ik mijn ongenoegen en klachten heb geformuleerd, deze brieven bleven onbeantwoord en heb ik mijn dreigement, via het Vredegerecht af te handelen waar gemaakt.

Met als gevolg het vormen van een front en de leugen(s) niet schuwen.

Bij het onderzoek door mijn advocaat, bleek dat degene die "syndicus" was géén feitelijke eigenaar is, tevens ontkende deze persoon op het Vredegerecht "syndicus" geweest te zijn (gedurende een periode van 2 jaar) maar louter "tijdelijk waarnemend" en op zoek naar een officiële syndicus. (Vreemd daar men de door mij aangeleverde syndicus niet weerhield en verder men totaal géén moeite heeft gedaan iemand te zoeken).

Een door mij aangeleverd bewijsstuk bewees anders.

Ook werd tijdens deze zaak, en zonder kennisgeving aan mij of aan mijn advocaat, een document afgegeven aan de heer Vrederechter dat op opgemaakt en ondertekend was door het gevormde front en dat bol stond van onwaarheden, om zo het tij te keren in hun voordeel.

Mijn advocaat vond dit overhandigde document niet van zo'n belang en betrekking hebben tot de zaak om deze daarvoor uit te stellen.

Via het vredegerecht werd de vraag ontvankelijk verklaard een voorlopig syndicus aan te stellen, die tevens zijn werk ook niet doet, onder andere aangekaarte noodzakelijke herstellingswerken worden niet uitgevoerd, ondanks de gemaakte beloftes.

De door hun gevoerde reclame: Vastgoedbeheer zoals u het zelf zou doen
Al 20 jaar lang waakt X&X Vastgoedbeheer (Letters gecensureerd!) als een goede huisvader over uw vastgoed. Ons team volgt het onderhoud van uw gebouwen nauwkeurig op en zorgt voor een snelle interventie bij moeilijkheden, defecten of schade. Het resultaat: uw vastgoed behoudt zijn waarde en blijft in blakende gezondheid. Als syndicus van gebouwen staan we in voor een allround beheer van uw appartementsgebouwen, studentenkamers, ateliers en meer. Ontdek er alles over op onze website of neem contact op! , Is met een korreltje zout te nemen, het vastgoed alhier is in verval en die snelle interventie blijft uit! :oops:

Nu, ook deze syndicus heb ik na een periode van 5 maanden (géén beheer?) een aangetekend schrijven gestuurd met de nodige klachten, onvoorbereid een vergadering aanvatten, plots met ander verdeelsleutel afkomen (in mijn nadeel), een door mij gestelde vraag niet opnemen in het verslag, enzovoorts, niet nakomen van de door hem gemaakte beloftes, afwimpelen aan de telefoon met een excuus, enzovoorts.

Dit aangetekende schrijven bleef onbeantwoord, ondanks het gegeven ultimatum van 14 dagen, waarna ik, mij na het verstrijken van het gegeven ultimatum tot het B.I.V. gewend heb.

Op mijn vraag de boekhouding door te lichten aan voormelde syndicus, kreeg ik géén duidelijkheid van hem, via het B.I.V. mocht ik vernemen dat deze syndicus in zijn verweer aangeeft, dat de "boeken" géén verslagen van vroegere eigenaarsvergaderingen bevatten, noch afrekeningen of gebruikte verdeelsleutel(s).

Ook hier weer de nodige onwaarheden om zichzelf in een beter daglicht te stellen, alles is "Mijn waarheid"....

Feit is, degene die hier verplicht werd dit onofficiële beheer stop te zetten, heeft met andere woorden alles laten verdwijnen, gezien de bewijsstukken die het marginale gedrag aantonen, de meerdere pogingen leefregels te bepalen.

Leefregels worden verwijderd of over kleeft, hinderend parkeren, geluidsoverlast, rondslingerend vuil, weigeren deel te nemen in gemeenschappelijk onderhoud, gemeenschappelijke eigendom beschadigen en niet laten herstellen, eigendom niet onderhouden (brokstukken beton vallen van hun terrassen), personen laten inwonen zonder kennisgeving (1 watermeter voor het hele gebouw), niet respecteren privé eigendom, grens van mijn eigendom betwisten, en natuurlijk is het leuk een bovenbuurvrouw te hebben die als je in je tuintje zit te genieten, haar tapijten vanop haar terras gaat uitkloppen, dat ik met COPD Gold II kamp interesseert haar géén bal, maakte mij zelfs uit voor racist, een schadelijke vloeistof over mijn planten uitgieten, enzovoorts..

Mijn feitelijke vraag, kan ik klacht neerleggen bij de politie inzake het laten verdwijnen van deze documenten, ik kan deze feiten niet ongestraft laten.

Graag jullie antwoord,

Dank bij voorbaat

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding