Al 7J niet uitgenodigd voor een VME

Sommeke
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Al 7J niet uitgenodigd voor een VME

#1 , 19 mei 2024 07:37

Beste, ingevolge absurde situatie en naar mijn mening ver gaande gevolgen, vraag ik hulp.
Ik ben van mening dat ik gediscrimineerd en beledigd word als homoseksuele man en beledigd ben. Dit is een ernstige situatie. Ik vraag hulp.

Ik heb het genoegen gehad om opzoek te gaan naar een maatschappelijke zetel volgens vonnis. Doch heb ik deze niet gevonden(?)
Buren geven aan mij aan dat er geen aanwezig is(?).

Dat is voor mij frappant. Er is een vonnis dat aangeeft dat er zich een maatschappelijke zetel aanwezig is met adres, volgens dit vonnis.

Ik heb een huis aangekocht in 2017. Ik heb 5J lang geklaagd over beledigingen, afpers praktijken, bezetting van mijn eigendom, diefstal van gegevens, misbruik van gegevens, wanbeleid met verzuim en beledigen naar mij toe als homoseksuele man, discriminatie en intimidatie, en valsheid in geschriften.

Ik heb dit telkens laten bevestigen bij politie en aan het parket. Ik heb 25 geburen aangeschreven, doch heden vandaag is niemand langs geweest en heeft men in 5J tijd niks ondernomen om dit te doen stoppen.

Een wild vreemde firma: sleept mij voor rechtbank voor onbetaalde facturen van een vrouw.

Uit deze documenten blijkt dat men deze vrouw al enkele jaren tracht aan te schrijven, zonder succes. 3J lang.

Men heeft blijkbaar jaren zitten vergaderen over Mvr. onder geburen met een syndicus.

Dit is frappant, daar ik een meneer ben en een alleenstaande homoseksuele man ben, en geen vrouw.

(Ik verwijs naar UNIA: Homofobe misdrijven: schuldig verzuim (Art.422 quater Swb.),aanslag op de persoonlijke vrijheid en op de onschendbaarheid van de woning (Art. 438 bis Swb.),belaging (Art. 442 ter Swb.),aanranding van de eer of goede naam van personen (Art. 453 bis Swb.),vernieling of beschadiging van roerende eigendommen (Art. 532 bis Swb.))

Uit deze documenten blijkt dat men mijn huis heeft herschreven in 2019, zonder mijn toestemming en dat men een VME heeft opgericht. Men heeft van een openbare straat een privé straat gemaakt, wat voor mij frappant is. (Ik verwijs naar Art.461 Strafwetboek: Hij die een zaak die hem niet toebehoort, bedrieglijk wegneemt, is schuldig aan diefstal)

Ik verschijn voor rechter, en kan onmiddellijk naar huis, gezien ik verkeerd gevorderd ben:
“In snel recht” en gezien er geen conclusies gevormd waren.

Ik krijg een brief van de rechtbank: “Hier klopt iets niet”. “Hoe kan u post ontvangen”(?).

Het antwoord is simpel, een homoseksuele man die een vouw blijkt te zijn, waar men 3J lang over vergadert heeft, en die niet bestaat, die kan u niet aanschrijven.

Dat is belediging van een homoseksuele man.
(Ik verwijs naar UNIA: Homofobe misdrijven: schuldig verzuim (Art.422 quater Swb.),aanslag op de persoonlijke vrijheid en op de onschendbaarheid van de woning (Art. 438 bis Swb.),belaging (Art. 442 ter Swb.),aanranding van de eer of goede naam van personen (Art. 453 bis Swb.),vernieling of beschadiging van roerende eigendommen (Art. 532 bis Swb.))

Alle documenten zijn dan ook vals.100 pagina's.
U kan geen aangetekende zendingen zenden, laat staan brieven, naar een vrouw, op een adres waar een man woont. Dat is frappant.

Ik verschijn terug voor de rechter, na geklaag over beledigen aan mijn advocaat en inbreuk op de GDPR wetgeving.

(De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), ook wel bekend als de GDPR, geldt sinds 25 mei 2018 als dé privacywet in de Europese Unie. De wetgeving vervangt de Belgische Privacywet uit 1992. Je moet toestemming vragen
Wil je, in het kader van de werking van je organisatie, persoonsgegevens verzamelen en/of verwerken? 1. Dan moet je daar expliciet toestemming voor vragen aan gebruikers of consumenten: De vraag om toestemming moet helder, specifiek en ondubbelzinnig geformuleerd zijn. 2. Je moet verantwoording afleggen:
Gebruikers of consumenten hebben ook het recht om te weten hoe je hun gegevens zal verwerken en waarvoor je ze zal gebruiken. Verder moet je verduidelijken op welke manier je hun data zal beveiligen, om datalekken en misbruik te voorkomen. Als organisatie ben je ook verplicht om deze informatie op te nemen in een dataregister.)

En een Bulldozer die op mijn eigendom stond zolang ik weigerde om documenten met zwijgplicht te tekenen.

Ik heb geklaagd over gijzelen. Het plaatsen van een bulldozer.
(Strafwetboek:Art. 474, Art.473, Art.470, Art.466, Art.464, Art.477, Art.447, Art.479, Art.480, Art.484).

Ik ben verder verschenen voor de rechtbank.

Ik diende volgens de rechtbank geen uitleg te geven, in openbare zitting. “Alles was duidelijk”(!).
Ik heb geklaagd, aanwezig te moeten zijn , gezien ik gedaagd werd. “Dat was niet nodig” volgens de rechter, “Een advocaat was voldoende”. “Ik dienden geen uitleg te geven”.

Ik krijg een vonnis: “U bent correct gevorderd” (Belediging van een homoseksuele man), “U dient alle facturen te betalen” (Valse facturen dienen betaald te worden), “U bent verplicht post aan te nemen”(Ik ben verplicht om valse facturen aan te nemen en te tekenen in naam van Mvr.

Daar doe ik uiteraard niet moeilijk over, de wet is de wet.

Als een rechter aangeeft dat ik mevrouw ben, en ik verplicht ben de post aan te nemen en ik een appartementsblok bezit volgens het oprichtingsverslag: Van een appartementsblok dan doe ik daar niet moeilijk over. Dan ben ik uiteraard een vrouw, die 21 appartementen bezit terwijl ik een huis gekocht heb met een parkeerstraat.

Ik heb in het verleden geklaagd over discriminatie, intimidatie, beledigen over een homoseksuele man, bezetting van mijn eigendom, 5X nagels in mijn banden, 4 schokdempers die afgereden zijn en het bekrassen van mijn wagen alsook het urineren op mijn eigendom, en 5X inbraak in de facebook groep, waar 25 geburen zich verenigd hebben. Niemand is langs geweest in 5J tijd.

Ik heb 5J lang naar een voorzitter en penningmeester gevraagd naar notulen en geschriften in de groep, en men heeft aan mij verklaard dat er geen voorzitter, nog penningmeester is en dat er geen VME is.

Ik ben verschenen voor rechtbank in 2018, in bijzijn van advocaat bouwheer, die 3 partijen vertegenwoordigde, waar een rechter verboden heeft nog handelingen te stellen en bevolen heeft met mij aan tafel te gaan zitten.
Die belofte ligt uiteraard vast op de rechtbank.

Dit betekend dat men mijn woonst niet kon herschrijven uiteraard en dat het absurd is, dat men een VME opricht, zonder enig schrijven, voor een openbare straat (Onderhandse verkoopovereenkomst: Lastenboek punt 2.16: PARKEERSTRAAT:”Parkeerplaatsen
De toegang tot de parkeerstraat wordt enkel verleend aan de bewoners of eigenaars van een parkeerplaats en aan de ophalingsdienst van het huisvuil. Aanduiding en nummering van de parkeerplaatsen wordt voorzien”).


Dit is tevens bevestigd aan geburen, en aan politie. Ik heb duidelijk gevraagd tijdens het lopen van rechterlijke procedure, geen gegevens te gebruiken en uitspraken van rechtbank te respecteren. Ik dien dit ook te doen.

Het arrest is duidelijk en stelt dat mijn huis is opgeleverd in 2017, inclusief parkeerplaats.

Het is voor mij frappant, dat een bouwheer gaangeeft: “Er is geen syndicus” . Bevestigd in schrijven “Er is geen syndicus" verklaard aan rechtbank, de parkeerstraat is opgeleverd in en dat ik aan mijn notaris gevraagd heb om alle kosten te kennen voor de aankoop van de woonst, zodat er later geen discussie kan zijn, en dat in de praktijk blijkt, dat men aan het bouwen is, dat men mijn huis herschrijft, en dat er een Syndicus aanwezig is. Dat krijgt men niet uitgelegd.

Een VME kan zich niet boven de wet stellen alsook niet boven een arrest of het burgerlijk wetboek of boven mijn contract.

Het is voor mij frappant, dat er conclusies gevormd werden met aanmaningen voor een vrouw, terwijl er geen vrouw bestaat.
Ik ben een homoseksuele man die veroordeelt is als vrouw.

U krijgt dat opgelost, door een advocaat te zenden en documenten met zwijgplicht te laten tekenen. Ik heb dat geweigerd. En natuurlijk door een bulldozer te plaatsen op eigendom, zoadat die niet meer kan gebruikt worden. Dit is afpersing.


Op 18/05 krijg ik aanmaningen op een ander adres van een advocaat met vraag tot storting van €900 als minnelijke schikking want men had die vrouw aangeschreven en men kon die niet bereiken. Er was geen factuur aanwezig. Ik heb geluisterd en gevraagd wie die was, door wie aangesteld, ik heb facturen gevraagd, en waar de maatschappelijke zetel bevindt. Doch heden vandaag heb ik geen antwoord bekomen.

Ik kan hier niet om lachen. Er is hier duidelijk een wanbeleid moet verzuim, in 7J tijd heeft zich geen enkele voorzitter nog penningmeester bekend gemaakt en de maatschappelijke zetel bestaat niet zoals het vonnis het aangeeft.

Ik voel me zwaar beledigd als homoseksuele man en heb geen enkele uitnodiging ontvangen tot heden vandaag, en ben veroordeelt als vrouw, voor een parkeerstraat die opgeleverd zou moeten zijn, waar men jaren aan het bouwen was.

Ik vraag nu hulp.

Ik ben van mening dat iedere wetgeving werd geschonden in het burgerlijk wetboek, alsook de deontologische code aan een Syndicus en ook het Europese verdrag van de rechten van de mens (Universele Verklaring van de Rechten van de Mens: Art.2, Art3, Art 5, Art 6, Art 7, Art 10, Art12 ,Art 17, Art 18, Art 20, Art 29, Art 30) Als tevens mijn getekend contract.

Iedere post diende uiteraard gezonden te worden naar het adres van mijn getekend contract met bouwheer, en er is nooit een mail adres gegeven om te gebruiken. Men heeft jaren een verkeerd mail adres gebruikt, 7J lang.

Ik eis hier ook een stukje respect als homoseksuele man.

Ik ben van mening dat de deontologische code zwaar geschonden is van een Syndicus (Bewijsstuk 14, 15, 16, 17 (Deontologische code: Art1, Art 6, Art 8, Art 10, Art 11, Art 12, Art 13, Art 14, Art 15, Art 16, Art 17, Art 18, Art 19, Art 26, Art 28, Art 36, Art 39, Art 40, Art 43, Art 45, Art 50, Art 51, Art 52, Art 66, Art 67, Art 69, Art 70, Art 71, Art 72, Art 75, Art 78, Art 80, Art 81, Art 82)).

Als ook de deontologische code van advocaten zwaar werd geschonden. Men kan niet procederen met valse documenten en heb gevraagd aan mijn advocaat om onmiddellijk te stoppen zonder gevolg.(De deontologische code van advocaten werd geschonden (Baliebrussel.be: CODEX DEONTOLOGIE VOOR ADVOCATEN: Art. 66,236,276,277,278). Onder eigen bewijsstukken van VME geeft de herschrijving van woonst de correcte adressen aan . Het is dan ook buiten proportie dat een advocaat weet heeft van valse stukken, deze gebruikt als bewijs en hierop conclusies vormt. Het acht niet veel onderzoek om te controleren of cliënten correct zijn aangeschreven, er kan dan ook gesproken over een moedwillig karakter.


Ik ben van mening dat er zo veel wetgeving is geschonden dat er onmiddellijk dient ingegrepen te worden. Dit kan echt niet en dient gestopt te worden. Er is een grens van menselijkheid. Ik heb tot heden vandaag geen reglement ontvangen, dat kon ook niet, want bij aankoop van de woonst was er geen VME. Als ik geen voorzitter nog penningmeester kan aanschrijven en geen maatschappelijke zetel heb van een VME, kan ik niemand aanschrijven, nog documenten inzien nog notulen, die ik heden vandaag ook niet heb ontvangen.

Ik vraag hulp. Wat kan ik ondernemen op dit moment, gezien ik niemand kan aanschrijven op dit moment.

Thomas_A
Berichten: 2425
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 mei 2024 08:07

Ik snap echt niet waarover dit gaat.

Sommige zaken worden 5 keer herhaald en basisinformatie zoals de vraagstelling ontbreekt.

Franciscus
Berichten: 38723

#3 , 19 mei 2024 10:42

In welk type van woongelegenheid woont u.
U bent eigenaar maar ik vermoed van een appartement?
Zie ook mijn PB dat ik nu naar u stuur.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38723

#4 , 20 mei 2024 21:16

Vervolgen voor diefstal 461 en voor diefstal of afpersing kernmateriaal 477????

Issued
Berichten: 1244

#5 , 20 mei 2024 22:35

Ik gok dat het hier gaat over collectief bouwen/wonen. En het is ergens misgelopen maar krijg er kop nog staart aan.

Thomas Morus
Berichten: 5962
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#6 , 21 mei 2024 14:12

"Ik ben van mening dat iedere wetgeving werd geschonden in het burgerlijk wetboek,"
Pas nu maar op dat ze het hele strafwetboek ook niet gaan toepassen/schenden!!!!!

verder:
"Een wild vreemde firma: sleept mij voor rechtbank voor onbetaalde facturen van een vrouw."
Blijkbaar werd TS gedagvaard wegens onbetaalde facturen maar tracht hij nu voordeel te putten uit vermeende "homoseksualiteit".
Zeer zwak argument.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Sommeke
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 21 mei 2024 22:32

Geachte,

Sta me toe te melden dat ik een huis heb gekocht en geen appartement. Nog appartements blok. Sta me toe te melden dat een arrest aangeeft dat het goed is aangekocht in 2019, uitgesproken in 2023. Dit betekend dat dit arrest bevestigd dat in 2017 alles af was. Dan kan men uiteraard geen aanpassingen meer doen. Laat staan dat men in 2019 men woonst kon herschrijven, zelf een notaris aanstellen en tekenen in mijn plaats zonder mij op de hoogte te brengen. Toen men dit deed had men verkeerde documenten getekend blijkbaar. Men had documenten getekend van een appartementsblok. Sta me ook toe dat als u een Mvr. aanschrijft, factureert aan een Mvr, en een man laat verschijnen dat dit buiten proportie is. Sta me ook toe te melden dat ik geen reglement, nog maatschappelijke zetel, nog notulen of nog nooit uitgenodigd ben voor een algemene vergadering.

Thomas Morus
Berichten: 5962
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#8 , 21 mei 2024 22:47

U lijkt behoorlijk verward. Zoek hulp in de reële wereld.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Sommeke
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#9 , 21 mei 2024 23:11

U lijkt behoorlijk verward. Zoek hulp in de reële wereld.
Ik dank u hartelijk voor de wijsheid die u tracht mede te brengen. Ik kon hier iets uit leren waarvoor dank. Ik merk op dat u 2X wijsheden bijbrengt.

Sommeke
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#10 , 21 mei 2024 23:17

"Ik ben van mening dat iedere wetgeving werd geschonden in het burgerlijk wetboek,"
Pas nu maar op dat ze het hele strafwetboek ook niet gaan toepassen/schenden!!!!!

verder:
"Een wild vreemde firma: sleept mij voor rechtbank voor onbetaalde facturen van een vrouw."
Blijkbaar werd TS gedagvaard wegens onbetaalde facturen maar tracht hij nu voordeel te putten uit vermeende "homoseksualiteit".
Zeer zwak argument.
Ik dank u hartelijk voor deze wijsheden. U brengt een positieve boodschap mee zie ik. Wanneer men een verkeerde beoordeling vormt in een vonnis met een verkeerd adres met een verkeerde naam, een vrouw aanschrijft terwijl er een man aanwezig is, geeft u aan dat homoseksuele mannen als vrouw mogen veroordeelt worden. En dit zonder gevolg. Ik schrik van uw reactie. Maar volg niet echt uw mening. Volgens dit vonnis kan men mij niet meer aanschrijven, gezien er een verkeerd adres is gebruikt. Tevens bent u van mening dat een een aangekocht huis tevens ook een appartementsblok is. Wat voor mij frappant is. Deze redenering volg ik niet echt. U bent van UTOPIA zie ik.

Thomas Morus
Berichten: 5962
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#11 , 22 mei 2024 13:07

Zonder de inhoud van dat "vonnis" te kennen is het onmogelijk een zinvol antwoord te geven.
U zegt zelfs niet waarvoor u werd gedagvaard.
Misschien zullen anderen u kunnen antwoorden. Uw uitleg is veel te cryptisch en de taal te esoterisch (gendergedoe) voor mijn IQ.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

ongelukbelaagd
Berichten: 526

#12 , 23 mei 2024 19:09

Beste,

Kan u zich houden aan een chronologische volgorde van punten ipv een verhaal waar u verscheidende keren hetzelfde onduidelijk neerschrijft?

U schrijft dat een wildvreemde firma u voor de rechtbank dagvaart voor onbetaalde facturen van een vrouw.
Waarom schrijft u dat de firma wildvreemd is? Wie was die firma? Bouwheer? U hebt er nooit iets gekocht? Dan heeft u nooit een factuur gehad?
U schrijft over een vrouw. Naar wie was de factuur geadresseerd? Naar u met de aanspreking van Mevr.? Of naar een andere naam?
Hebt u ooit facturen, aanmaningen of brieven op uw adres gehad voor deze vrouw? Zo ja, wat hebt u er mee gedaan?
een homoseksuele man die een vouw blijkt te zijn, waar men 3J lang over vergadert heeft, en die niet bestaat, die kan u niet aanschrijven.
Dat is belediging van een homoseksuele man.
Neen, dat is geen belediging voor een homoseksuele man. U mag zich beledigd voelen omdat men u als vrouw aanschrijft maar dit heeft niets met uw geaardheid te maken. Er zijn genoeg heteroseksuele mannen en vrouwen die ook met de verkeerde aanspreektitel worden aangeschreven. Natuurlijk bestaat u wel, ook als men u aanschrijft met Mevr.
U kan geen aangetekende zendingen zenden, laat staan brieven, naar een vrouw, op een adres waar een man woont. Dat is frappant.
Dit is ook kort door de bocht. Dat gaat namelijk wel.
inbreuk op de GDPR wetgeving
GDPR zit in mijn werk verweven. Mijn vraag naar u: waar heeft men de GDPR-regels niet gevolgd?
En een Bulldozer die op mijn eigendom stond zolang ik weigerde om documenten met zwijgplicht te tekenen.
Ik heb geklaagd over gijzelen. Het plaatsen van een bulldozer.
Dit is strafbaar. Maar welk document moest u dan tekenen om te zwijgen? En wanneer was dit?
volgens het oprichtingsverslagvolgens het oprichtingsverslag ... die 21 appartementen bezit terwijl ik een huis gekocht heb met een parkeerstraat.
Van wanneer is dit oprichtingsverslag dan?
Alleen bewoners en vuilnisophaling mogen de straat waar u woont betreden. Dit staat in het lastenboek. Van wanneer is dit lastenboek? U hebt een nieuwbouw gekocht?
Ik heb in het verleden geklaagd over discriminatie, intimidatie, beledigen over een homoseksuele man, bezetting van mijn eigendom, 5X nagels in mijn banden, 4 schokdempers die afgereden zijn en het bekrassen van mijn wagen alsook het urineren op mijn eigendom, en 5X inbraak in de facebook groep, waar 25 geburen zich verenigd hebben. Niemand is langs geweest in 5J tijd.
Inbraak in een fb-groep waar 25 geburen zich verendigd hebben--> dan zit u ook in die groep en had u contact met uw geburen? Wie is er dan ingebroken in die groep? waarom? hoe wist u dat?
Wie zou er moeten langskomen? Wat verwachtte u daarvan?
dat een bouwheer gaangeeft: “Er is geen syndicus” . Bevestigd in schrijven “Er is geen syndicus"
Uit ervaring weet ik dat bij het bouwen van een woonst, er wel een bouwheer is maar nog geen syndicus en ook geen VME.
U hebt toch van de notaris een akte, daar staat toch in wat u gekocht hebt en waar dit gelegen is? Er klopt iets niet in uw verhaal.
aanmaningen op een ander adres van een advocaat met vraag tot storting van €900 als minnelijke schikking
voor wie trad die advocaat op? waarvoor was die minnelijke schikking? was dit ander adres uw adres?
Er is een vonnis dat aangeeft dat er zich een maatschappelijke zetel aanwezig is met adres, volgens dit vonnis.
in 7J tijd heeft zich geen enkele voorzitter nog penningmeester bekend gemaakt en de maatschappelijke zetel bestaat niet zoals het vonnis het aangeeft.
Wat is het nu? Is er nu wel een maatschappelijke zetel of geen maatschappelijke zetel (volgens vonnis)?
Ik voel me zwaar beledigd als homoseksuele man en heb geen enkele uitnodiging ontvangen tot heden vandaag, en ben veroordeelt als vrouw, voor een parkeerstraat die opgeleverd zou moeten zijn, waar men jaren aan het bouwen was.
Zijn er uitnodigingen naar u verstuurt waar men u aangeschreven heeft als vrouw en waar u dan niet op gereageerd hebt?
Is die parkeerstraat nu wel of niet opgeleverd? Want in deze zin laat u het uitschijnen alsof ze nog niet gebouwd is. Van wanneer woont u al in de nieuwe woning?
Iedere post diende uiteraard gezonden te worden naar het adres van mijn getekend contract met bouwheer, en er is nooit een mail adres gegeven om te gebruiken. Men heeft jaren een verkeerd mail adres gebruikt, 7J lang.
Ik eis hier ook een stukje respect als homoseksuele man.
Heeft u brieven op uw adres ontvangen?
Dat is toch makkelijk te bewijzen dat u het mailadres waarnaar men stuurde, niet dat van u is?
Wat heeft dat nu te maken met uw seksuele geaardheid?
deontologische code van advocaten ... Men kan niet procederen met valse documenten ...Onder eigen bewijsstukken van VME geeft de herschrijving van woonst de correcte adressen aan. Het is dan ook buiten proportie dat een advocaat weet heeft van valse stukken, deze gebruikt als bewijs en hierop conclusies vormt. Het acht niet veel onderzoek om te controleren of cliënten correct zijn aangeschreven, er kan dan ook gesproken over een moedwillig karakter.
U delft uw eigen graf. Uit al wat u schrijft, denk ik niet dat u ten volle beseft wat de deontologische code inhoudt. En dat u nog minder weet hebt wat "valse" stukken zijn. Wanneer er een lijst is van correcte adressen, hoe kan dat dan als vals aanzien worden? Hebben ze de post dan niet naar uw adres gestuurd? Of hebt u ze niet willen ontvangen omdat de aanspreektitel verkeerd is? Want u schrijft over correcte adressen en correct aanschrijven, wat verschillend is.
Maar hier wordt als bewijsstuk een adressenlijst van de VME aangehaald, dan is er nu wel een VME? Dan vraagt u toch gewoon het adres van de maatschappelijke zetel op?
Ik ben van mening dat er zo veel wetgeving is geschonden dat er onmiddellijk dient ingegrepen te worden. Dit kan echt niet en dient gestopt te worden. Er is een grens van menselijkheid. Ik heb tot heden vandaag geen reglement ontvangen, dat kon ook niet, want bij aankoop van de woonst was er geen VME. Als ik geen voorzitter nog penningmeester kan aanschrijven en geen maatschappelijke zetel heb van een VME, kan ik niemand aanschrijven, nog documenten inzien nog notulen, die ik heden vandaag ook niet heb ontvangen.
Op een rechtbank somt men overtredingen op en laat men hiervan bewijzen zien. Uw mening is hier van geen tel.
Zoals ik hierboven al schreef, is er geen syndicus of vme wanneer u een woning koopt die nog gebouwd moet worden.
Pas wanneer de eigenaars gekend zijn kan er een vme opgericht worden. En dan pas kan er een reglement opgesteld worden.
Hebt u al in Google gezocht op "VME en naam van uw straat of gebouw"?

In 2017 (volgens arrest van?)
huis opgeleverd met parkeerplaats

In 2018
bent u naar de rechtbank gemoeten maar u schrijft niet waarom?
bouwheer mocht geen handelingen meer stellen

In 2019
heeft men een VME opgericht
heeft men uw huis herschreven zonder uw toestemming: naar wat is het herschreven?
heeft men van een openbare straat een privéstraat gemaakt (wat toch niet kan zonder goedkeuring van gemeente?)

Ik heb geen oordeel over u al kan dit soms overkomen doordat we niet spreken maar schrijven.
U bent een homoseksuele man en dit maakt inderdaad geen vrouw van u, integendeel. Het is beter u beledigd te voelen uit het feit dat men u als man aanschrijft met Mevr. doch niet het woord "discriminatie" te gebruiken. Wanneer men u echter geviseerd heeft op basis van uw seksuele geaardheid en daarom uw banden heeft plat gestoken of in uw tuin geürineerd heeft, mag u dit argument wel gebruiken. Maar bent u zeker dat men deze dingen heeft gedaan vanwege uw seksuele geaardheid of zou er een andere reden kunnen zijn? Ik zou er wel een kunnen bedenken.

Maar waar heeft u nu eigenlijk juridisch advies over nodig? Waar staat u nu met de juridische procedure?
Wie is er gedagvaard, wanneer en waarom? Was er al een vonnis?

Franciscus
Berichten: 38723

#13 , 23 mei 2024 20:11

Ik heb al meerdere PB gestuurd met vraag om meer gegevens zodat ik dan wat opzoekwerk kon doen maar geen enkele reactie.

Terug naar “Praat café”