discussie waarborg

Mathijsk
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

discussie waarborg

#1 , 19 jan 2024 11:56

sinds 31/11 zijn we vertrokken uit ins huurappartement. Die dag vond ook de plaatsbeschrijving plaats. Ik heb er een papier getekend van plaatsbeschrijving waar er op stond opzeg van 1 maand huur en het ketelonderhoud attest dat we niet hadden. Dit was handgeschreven allemaal. We gingen er dan ook van uit dat dit alles was wat ze op te merken hadden.Na de nodige papieren te hebben getekend moest ik vertrekken en bleven de nieuwe huurder en diegene dat de plaatsbeschrijving kwam doen. ook heb ik hier geen kopie van meegekregen. Na meermaals contact proberen op te nemen met de verhuurder belde enkele weken later die persoon die de plaatsbeschrijving had uitgevoerd en vertelde me aan telefoon dat ze toen ik weg was er nog dingen bij heeft gevoegd aan dat papier en ook dat ze een week later is moeten terug gaan voor nog opmerkingen. Nu willen ze ons heel veel kosten aansmeren zoals een deurklink dat niet werktte of een slot dat haperde en tuin dat niet onderhouden is. Na weer veel contact proberen op te nemen met de verhuurder heb ik eindelijk de plaatsbeschrijving in handen gekregen. Bepaalde dingen dat ze bij op het papier zijn geschreven staan ook niet met fotos in de plaatsbeschrijving. Zoals de tuin dat niet onderhouden was, het slot dat niet werktte. Ook zeggen ze dat er 1 raam vuil was, die fotos hebben ze bijgevoegd maar op de fotos is het raam prober.
Kan ik hier tegen in gaan omdat hun dingen bij op het papier hebben gezet of omdat ze niet alle fotos bij de plaatsbeschrijving hebben?

Reclame