Vergeten huurindexering "inhalen"

WizardGandalf
Berichten: 358
Juridisch actief: Ja

Re: Vergeten huurindexering "inhalen"

#46 , 22 jan 2020 16:32

Duidelijkheid voor de topic starter? 0 !
Moderatie van dit topic? 0 !
Levensvatbaarheid van dit forum in de toekomst? 0 !

Kans dat dit bericht verwijderd wordt? 100% ! (Want het is véél makkelijker kritiek op de moderatie te verwijderen, dan effectief deftig te modereren.)
注意してください フォーラムの情報は信頼できません
------ Wizard Gandalf ------
注意してください フォーラムの情報は信頼できません

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#47 , 22 jan 2020 16:33

Toch komt uw standpunt daarop neer.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

NatD
Berichten: 426
Juridisch actief: Nee

#48 , 22 jan 2020 16:36

En natuurlijk heb ik gelijk, de wettekst in het staatsblad over het decreet is overduidelijk ( op ) de verjaardag en niet verder.

Voor jou, dogdog, ga het daar eens vragen en pen hier dan eventueel je antwoord neer. Ik hoef het niet te doen, anderen ook niet, want zij en ik weten van onszelf dat we goed kunnen lezen. Uiteraard als je 100 % zeker weet van jezelf dat je gelijk hebt, ga je dat zeker doen, alleen maar om je gelijk te bewijzen.
Als het stil blijft daarentegen, mogen we onze conclusies trekken, vermoed ik?

Vergewis je ervan dat je de juiste vraag stelt: Bijv. Als het huurcontract begonnen is op 1 februari 2019, en de verhuurder vergeet de aanpassing van de index door te voeren voor februari 2020 en hij denkt daar pas aan in mei 2020, wanneer mag hij dan de aanpassing vragen?
En leer je bb-codes juist te gebruiken voor citaten ;)


en voor DogDog : de bron
Helpdesk private huur
Vlaamse overheid
AGENTSCHAP WONEN-VLAANDEREN
Stafdienst
T 02 553 73 29
www.wonenvlaanderen.be

bereikt via het nummer 1700

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#49 , 22 jan 2020 16:36

En natuurlijk heb ik gelijk, de wettekst in het staatsblad over het decreet is overduidelijk ( op ) de verjaardag en niet verder.
Als er werkelijk niemand is die je mening deelt, geen enkele rechter, wat ben je dan met je vermeend gelijk, je zal een proces dat hierover gaat gegarandeerd verliezen. En wat zijn degenen die hier raad komen vragen daarmee?

Overigens blijf je nog steeds het antwoord schuldig op de vraag: hoe is de zin "Deze aanpassing vindt slechts plaats op schriftelijk verzoek van de belanghebbende partij en werkt slechts terug tot drie maanden voorafgaand aan die van het verzoek." verenigbaar met jou interpretatie?

D0gD0g

#50 , 22 jan 2020 17:09

En natuurlijk heb ik gelijk, de wettekst in het staatsblad over het decreet is overduidelijk ( op ) de verjaardag en niet verder.
Als er werkelijk niemand is die je mening deelt, geen enkele rechter, wat ben je dan met je vermeend gelijk, je zal een proces dat hierover gaat gegarandeerd verliezen. En wat zijn degenen die hier raad komen vragen daarmee?

Overigens blijf je nog steeds het antwoord schuldig op de vraag: hoe is de zin "Deze aanpassing vindt slechts plaats op schriftelijk verzoek van de belanghebbende partij en werkt slechts terug tot drie maanden voorafgaand aan die van het verzoek." verenigbaar met jou interpretatie?
Weet u wat ik ga doen, ik zal jullie gelijk geven zodat er een slotje op kan, al levert geen enkele van jullie een bewijs in de vorm van een vonnis of arrest.
Denk jij omdat je advocaat bent altijd gelijk hebt? Als je niet ziet dat er een verschil is in wettekst, ik zuig die tekst toch niet uit mijn duim he.

Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#51 , 22 jan 2020 17:22

"ik zuig die tekst toch niet uit mijn duim"

U moet harder zuigen om te kunnen begrijpen.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

D0gD0g

#52 , 22 jan 2020 17:28

"ik zuig die tekst toch niet uit mijn duim"

U moet harder zuigen om te kunnen begrijpen.
Misschien kun jij het alvast eens aan uw partner vragen.

Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#53 , 22 jan 2020 17:35

Wat woorden niet vermogen...
Misschien begrijp je het wel zonder woorden met de formule die je hier kunt vinden:
https://statbel.fgov.be/nl/themas/consu ... ie#figures
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

D0gD0g

#54 , 22 jan 2020 17:39

Wat woorden niet vermogen...
Misschien begrijp je het wel zonder woorden met de formule die je hier kunt vinden:
https://statbel.fgov.be/nl/themas/consu ... ie#figures
Beste thomas Morus het gaat helemaal niet over de berekening van de indexering, sorry hoor.

D0gD0g

#55 , 30 jan 2020 12:21

En natuurlijk heb ik gelijk, de wettekst in het staatsblad over het decreet is overduidelijk ( op ) de verjaardag en niet verder.

Voor jou, dogdog, ga het daar eens vragen en pen hier dan eventueel je antwoord neer. Ik hoef het niet te doen, anderen ook niet, want zij en ik weten van


en voor DogDog : de bron
Helpdesk private huur
Vlaamse overheid
AGENTSCHAP WONEN-VLAANDEREN
Stafdienst
T 02 553 73 29
www.wonenvlaanderen.be

bereikt via het nummer 1700
Kan ik niet inbrengen, heb ik al eens gedaan. Alles wat AGENTSCHAP WONEN-VLAANDEREN als antwoord geeft word hier op het forum verworpen.
Men beweert gewoon dat ze op AGENTSCHAP WONEN-VLAANDEREN nogal eens dikwijls de bal misslaan, net zoals de huurdersbond, die kennen volgens de hier ingewijden ook niks van de huurwet.

Terug naar “Huren”