parkeerboete

veelblabla
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

parkeerboete

#1 , 19 apr 2019 08:02

Beste,

In november had ik een parkeerboete gekregen. Deze echter niet zien zitten achter mijn ruit en is later op de autostrade weggevlogen. Later er niets meer van gehoord.
Gisteren een brief ik de bus gekregen dat ik reeds 2 aanmaningsbrieven heb gehad (nooit ontvangen!) en nu moet ik ipv 15 euro meer dan 80 euro betalen aan een gerechtsdeurwaarder.

Ik ben er heel zeker van dat ik deze aanmaningen nooit heb ontvangen, ik of mijn partner legen de brievenbus en zouden dit echt wel gezien hebben. Hoe kan ik aankaarten dat ik deze aanmaningen niet heb ontvangen en de oorsprongkelijke boete betalen ipv de extra kosten? Of kan ik hier nie onderuit?

alvast bedankt voor de hulp.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 apr 2019 08:21

Vraag hun eerst om je de bewijzen dat ze deze gestuurd hebben

Het adres van je inschrijving is toch het adres van waar je woont ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

veelblabla
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 apr 2019 08:25

ja hoor adres klopt, in tussentijd is door een gemeentelijke fusie wel de straatnaam veranderd maar mijn inschrijving van mijn voertuig is steeds correct geweest. Dus voor nieuwjaar hadden ze deze aanmaning naar een ander adres moeten sturen dan nu.

Reclame

Terug naar “Andere”