IPMT herstelonderzoek

Jndei
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

IPMT herstelonderzoek

#1 , 23 jan 2020 09:04

Vraagje. In 2014 heb ik een overtreding gedaan. Onder invloed van drugs gereden. In 2015 was het vonnis dat ik niet mocht rijden gedurende een maand ofzo denk ik. Van 2015 ben ik tot 2016 aan mezelf gaan werken en het probleem thuis en in opname. Pas in 2018 toen ik al 2 jaar clean was (nu 4de jaar in) ben ik voor mijn rijbewijs gegaan.

((Dus heb een hele lange tijd gewacht ook al was ik al clean. Ik heb geen auto en neem het me voor de rest van mijn leven bij te verdienen door geen auto te hebben (400/m in pocket) maar heb nog oude ouders dus rijbewijs is nuttig.))

In 2018 heb ik 18aanden voorwaardelijk rijbewijs gekregen en heb geen inbreuk meer gehad. Nu in 2020 ga ik voor het herstelonderzoek en slaag ik.

Nu is de uitslag opnieuw voorwaardelijk rijbewijs 24 maanden

Dit kost me iedere keer tegen de 450 euro. Ik snap dat dit mogelijke routine is maar een beetje kijken naar de situatie mag toch denk ik. Ik ga alleen wonen dus ik ga niet elke 2 jaar 450 euro neerleggen voor een rijbewijs wat ik eigenlijk alleen moet hebben voor noodgevallen .

Gaat dit levenslang zo door? Want dan hoeft het niet. Dan neem ik wel het risico en betaal ik wel een boete van 100 euro

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 23 jan 2020 17:23

Nu is de uitslag opnieuw voorwaardelijk rijbewijs 24 maanden
Ik snap dat dit mogelijke routine is maar een beetje kijken naar de situatie mag toch denk ik. Ik ga alleen wonen dus ik ga niet elke 2 jaar 450 euro neerleggen voor een rijbewijs wat ik eigenlijk alleen moet hebben voor noodgevallen .
Als u de volgende test "proper" haalt, zal er normaal geen tijdsbeperking meer aan zijn.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”