Geflist werken E17

Blaatpraat
Berichten: 3793

Re: Geflist werken E17

#16 , 17 sep 2019 17:41

Mijn vrouw is ook bij de gelukkigen van Destelbergen! Ze kwam vandaag netjes in de brievenbus gedropt. :D
Het is daarmee haar eerste snelheidsovertreding (applausje)!

Ze had eigenlijk niet veel keus gezien ze gewoon met 'the flow' meereed; sneller vertragen was gewoon gevaarlijk. Vandaar dat er dan ook 10.000 geflitst werden op korte tijd. Heb je in dat geval, gezien het over zoveel bestuurders gaat, geen recht om te zeggen dat de verkeerssituatie niet redelijk was? Ging echt heel snel van 70 naar 50 en dan meteen die flitspaal... Nee?... Klein kansje?... =)

Ik ben ook wel benieuwd naar de beelden.
Als je vanuit de Kennedytunnel rijdt richting Gent, mag je 70.
Als je dat rijdt, rijden de vrachtwagens gewoon over je.
Is dat een geldige reden om het niet te doen dan? Ik ben het ondertussen al gewoon dat ik daar last heb van bumperklevers, claxonnerende vrachtwagens en erger (zoals opschuivende vrachtwagens, en terwijl ze naast je rijden terug proberen in te voegen, en je dus van de weg af duwen in feite).

Die snelheidslimieten zijn er met een reden, en dat is voornamelijk voor de mensen die er aan het werken zijn, niet omdat hogere snelheden niet veilig zouden zijn om te rijden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
guy263202
Topic Starter
Berichten: 163

#17 , 17 sep 2019 22:12

@Marcus, ik doe mijn best om mij niet te laten doen door onterechte handelingen van de overheid maar ben niet juridisch actief.

Ik zal de snelheidsboete als ik ze krijg gewoon betalen, maar als ik word verzocht toch naar de rechtbank te komen zal ik toch een stukje filmpje tonen. De borden zijn mijn inziens onredelijk klein (60cm) en ik reed op het middenvlak. Toch niet voor niets dat er die week 10000 geflitst zijn op die plaats, dat is onmenselijk vind ik en snel geld voor de kassa. De gemiddelde burger wordt hier weer getroffen helaas & moet betalen.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#18 , 18 sep 2019 01:43

T.S. ik heb uw topics eens diagonaal doorgenomen. U bent blijkbaar een beroepsprocedeerder.....
De bedoeling van Juridisch Forum is dat mensen laagdrempelig, juridische info kunnen opvragen.

Niet dat ze daarvoor scheef bekeken worden in verder niets bijdragende berichten ...

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#19 , 18 sep 2019 10:24

Inazuma, inderdaad het juridisch forum moet laagdrempelig zijn. Gezien het om een juridisch forum gaat, dient de info ook correct te zijn, maar vooral dient de gebruiker behoed te worden voor stommiteiten en/of verkeerde inschattingen met mogelijk zware gevolgen. Dit wil daarom nog niet zeggen dat we moeten pamperen, maar de TS altijd naar de mond praten brengt meestal geen soelaas voor de TS, noch voor de lezers van dit forum. Het is dan ook een noodzaak dat de kernleden en de experten hier vooral aandacht aan besteden. Het is ten slotte geen facebook. Ik ben geen kernlid maar tracht vanuit mijn expertise belangeloos de TS zo goed mogelijk te helpen en zo correct mogelijke informatie aan te bieden en zo veel mogelijk op maat van de TS of vraagstellers. Ik bekijk in deze de TS niet scheef, maar stel enkel maar wat ik constateer en hoop dat dit nadenken stemt voor al wie dit aanbelangt. Het is dan zeker niet naast de kwestie. Dus alles in het juiste perspectief plaatsen. Ik wil hier zeker geen polemiek over ontwikkelen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

guy263202
Topic Starter
Berichten: 163

#20 , 18 sep 2019 11:45

@Marcus

uw 'vaststelling' uit mijn vorige berichten ( ben 10j lid) hebben niets bijgedragen tot
het eigenlijke onderwerp. Ik ben helemaal niet juridisch actief en probeer op te komen voor
mijn rechten. In plaats van te onderzoeken wat leden schreven in het verleden
had u misschien beter een nuttig bericht gepost in plaats van een nietsbijdragende vaststelling
over oude berichten van mij als TS.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”