Tegen gehouden door een controle...

Anoni123
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Tegen gehouden door een controle...

#1 , 25 aug 2019 03:45

In december 2018 kwam ik terug van een feestje en nam de fiets naar huis. Op de terug weg kocht ik mijzelf iets om te eten en vergat ik mijn lichten terug aan te zetten toen ik vertrok. Ik was richting thuis aan het rijden met muziek in 1 oortje en wisselde even snel van lied. Op dat moment liet een politie agent mij stoppen (ik verschoot omdat ik de controle niet had zien staan) omdat mijn lichten niet aan stonden, ik even mijn gsm vast hield (1 second) en omdat ik gedronken had. Ik moest blazen en had 0.87 promille in mijn bloed. Ik moet 10 september voorkomen voor dit en zit al 8 maand met heel veel stress, ook slaap ik hier heel slecht door omdat ik niet weet wat ik mij hierbij kan verwachten. Weet er iemand toevallig wat mij te wachtten staat?

Ik ben nog nooit in contact gekomen met de politie en heb dus ook een blanco strafblad.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding