Rondtrekken met een camper binnen Europa als invalide

gitarista
Topic Starter
Berichten: 55

Rondtrekken met een camper binnen Europa als invalide

#1 , 07 jan 2020 13:44

Hallo,

Ik ben gepensioneerd en heb een camper, mijn vriendin is al 11 jaar invalide. Ik ben zinnens om 3 maanden rond te trekken in Spanje en Portugal. Vermits ik rond trek is er geen vaste verblijfplaats.

Mijn vraag is of mijn vriendin zomaar mee kan voor zo een lange periode ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WizardGandalf
Berichten: 358
Juridisch actief: Ja

#2 , 07 jan 2020 13:47

Ik vermoed dat uw mutualiteit perfect op die vraag gaat kunnen antwoorden. Best eens met hen bellen. Voor zover ik weet moet je dit op zijn minst laten weten aan mutualiteit en / of hun adviserend geneesheer.
注意してください フォーラムの情報は信頼できません
------ Wizard Gandalf ------
注意してください フォーラムの情報は信頼できません

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 07 jan 2020 13:52

U bent toch ingeschreven in BE.
Post kan u laten bezorgen bij iemand anders die u kan verwittigen als er iets belangrijk bijzit.
Voor aangetekende schrijven kan u best bij de post iemand een volmacht geven om af te halen anders hebt u een probleem ..navraag bij post.

Reclame

gitarista
Topic Starter
Berichten: 55

#4 , 07 jan 2020 13:57

Misschien nog vermelden dat wij niet samenwonen en dus beiden een apart adres hebben in BE.

Franciscus
Berichten: 38596

#5 , 07 jan 2020 14:05

Dan zullen jullie beiden best die maatregelen nemen.

gitarista
Topic Starter
Berichten: 55

#6 , 07 jan 2020 14:14

De hoofdvraag is of je als invalide wel 3 maanden aan 1 stuk vakantie mag nemen ?

Een werkende mens of een werkloze heeft toch maar recht op quasi 1 maand vakantie !

De post is bijzaak, dat weet ik wel te regelen ...

WizardGandalf
Berichten: 358
Juridisch actief: Ja

#7 , 07 jan 2020 15:01

De hoofdvraag is of je als invalide wel 3 maanden aan 1 stuk vakantie mag nemen ?

Een werkende mens of een werkloze heeft toch maar recht op quasi 1 maand vakantie !
Nogmaals: uw mutualiteit kan u daar perfect op antwoorden.
注意してください フォーラムの情報は信頼できません
------ Wizard Gandalf ------
注意してください フォーラムの情報は信頼できません

Terug naar “Andere”