defensie

Stormfusselier
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

defensie

#1 , 07 dec 2019 15:33

beste
ik heb ongeval bij defensie in 1979 gehad ben ook opgenomen in ziekenhuis in 1979 en er zij RX gemaakt ook voor MCGR voorgekomen en afschrift van pv ontvangen en ongeschikt voor dienst en ontslagen op 13/3/1979 na 4 maand waar ik 10 maand moest doen daarna heb ik nooiet mijn brief gekregen van ernst en graad van zelfzaamheid ontvangen daar ze dit wel moeten doen als ik nu er achter ben gekomen dat ik recht heb op vergoeding heb ik mijn aanvraag ingediend op de maand april 2019 ook heb ik naar Medex moeten gaan en heb ik letsel van 15% nu als ik aan defensie info vraag krijg ik als antwoord dat kan niet dat ik pv heb en voor MCGR ben geweest daar zij dit 100 jaar moeten bewaren en van mij is er niets dus ben ik zelf op onderzoek gegaan en wat blijkt in 1979 is er mij document voor mijn aanvraag in doofpot gegaan nu ik alle bewijsstukken nog heb van in 1979 die ik heb bijgehouden is mijn vraag

kan ik aanspraak maken ov advocaat nemen om defensie voor rechtbank te vorderen daar ik niets heb fout gedaan maar ik wel bewijsstukken heb en zij niet meer en moeten die 100 j bijhouden die e-mail heb ik van defensie ontvangen

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BloodNight
Berichten: 621

#2 , 07 dec 2019 20:44

Beste

U kan alvast beginnen met een duidelijk leesbare tekst te schrijven. Aan dergelijke tekst beginnen de meeste al niet meer.

Reclame

Terug naar “Andere”