premie fluvius voor beschermde klant

sandydeleeuw
Topic Starter
Berichten: 24

premie fluvius voor beschermde klant

#1 , 25 jun 2019 20:59

Graag wou ik weten of we recht hebben op de premie van fluvius voor beschermde klanten voor plaatsen hoogrendementsglas en/of condensatieketel.
Mijn schoonmoeder (sterk hulpbehoevend) is inwonend bij ons en daarom genieten wij op dit adres van het sociale tarief.
Nu vraag ik mij af of wij ook kunnen genieten van de premies voor beschermde klant en op welke naam ( eigenaar of beschermde klant) de facturen mogen of moeten staan . Kan iemand me hierbij helpen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LennieK
Berichten: 1862
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 jun 2019 10:10

Ja. De factuur moet gericht zijn aan de eigenaar van de woning en/of de persoon die de investering doet. Die persoon moet ook de premie aanvragen. Je zal wel de premie voor beschermde afnemers ontvangen. Je zal moeten bewijzen dat je sociaal tarief geniet door een recente afrekening of tussentijdse factuur van de energieleverancier bij te voegen. Best ook een attest van samenstelling van het gezin.

artemis
Berichten: 3293

#3 , 26 jun 2019 14:29

Net navraag bij Fluvius gedaan omdat ik in een gelijkaardige situatie zit. Zij vragen:

-of een 'Attest van erkenning handicap'
-of een recente energiefactuur waarop vermeld staat dat u van het sociaal tarief geniet

Bij twijfel bel je hen gewoon even.

Reclame

Terug naar “Andere”