Fout abvv ivm berekening FSO

nolleke1979
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Fout abvv ivm berekening FSO

#1 , 16 mei 2019 23:41

Blijkbaar is er een provisionele vergoeding aangevraagd voor mij en gaat Rva terugvorderen.
Na veel telefoonverkeer en mails met mijn melding dat er iets mis is in het hele verhaal is gezegd dat er een fout is gemaakt maar Abvv kon onmogelijk zeggen wie de fout hft gemaakt 🤔
Als gevolg van de vordering is mijn stempelgeld ingehouden vanaf 1 maart.
De vordering was een 4000 euro dus even schrikken ( bij mijn eerste telefoongesprek nr Abvv zeiden ze dat dat allemaal wettelijk zo was en dat het toch niet zo veel was wat ze gingen terugvorderen)😱 4000 euro 😱Dit terzijde..
Nu zou mijn dossier bij het Fso opnieuw in berekening gaan maar zou dit weer tot een jaar of langer duren eer ik miss mijn tegoed geld krijg ( ongeveer 2000 euro)
Nooit enige briefwisseling gehad tot deze week maar is al van begin april dat ik aant bellen ben hoe het zit met mijn stempelgeld en zij daar precies geen onderzoek naar deden hoe het kwam. Dit is nu wel terug in orde sinds vandaag.. (en ik had ook intérim gewerkt en zat dus niet helemaal zonder inkomen) Mensen wat dus op hun inkomen rekenen stonden nu op straat dan want we zitten 2maanden en half later. Dit weer terzijde..
Blijkt nu dat ze ook een verkeerde berekening gemaakt hebben ivm mijn opzegperiode en dat ik sowieso 1300 euro moet terugbetalen.
Mijn vraag is nu of ik een schadevergoeding kan claimen of wat ik kan doen?
Geen vertrouwen in het Abvv meer..

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding