Hoe lang..

rambina
Topic Starter
Berichten: 191
Locatie: Limburg

Hoe lang..

#1 , 15 mei 2008 15:06

Intussen ben ik al voor de 2de maal aan mijn rug geopereerd.
Ik heb een invaliditeitsvergoeding aangevraagd, maar dit is al maanden geleden.
Nog steeds heb ik niets gehoord. Zelfs niet dat ze alles goed ontvangen hebben.

Hoe lang duurt het voor je iets hoort?
justice will be done

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JUSTIN
Berichten: 8

#2 , 15 mei 2008 23:46

ben je geopereert door een werk ongeval of via een situatie buiten werk.
want als werkongeval is moet je zeker dokters zieke briefjes opstuuren en aangifte doen bij je werk die regelen de verdere contacten met de verz .en je zult in dit geval de arbeids ongevallen fonds contacteren die controleren je rechten en kunnen je helpen .is het de tweede dan raad ik je aan om zeker eens met je vakbont contact op te nemen die kunnen da ook naagaan .
groetjes

rambina
Topic Starter
Berichten: 191
Locatie: Limburg

#3 , 16 mei 2008 10:49

tis een werkongeval.
Er is een dossier opgemaakt.
Ik heb aangifte gedaan bij de vergoedingspensioenen. De huisarts heeft het dossier ingevuld.

Ik heb er alleen ng altijd niets van gehoord.
justice will be done

Reclame

JUSTIN
Berichten: 8

#4 , 17 mei 2008 15:06

beste
je moet wel eerst je aangifte bij je wergever doen die geven dit door aan de verz.van werkongevallen .dan word je de korste keren opgeroepen ma je moet natuurlijk ook bij je eigen dokter een goede dosier van situatie aanmaken.als je te lang wacht zal je het erg moeilijk krijgen. want vaak kunnen ze moeilijk doen.dus je werk ongeval aangeven bij je werk verzekering dat als eerst dan stellen ze de schade vast .desnoots bel de arbeidsongevallen fonds die heb je zeker nodig en ze helpen in je voordeel

Terug naar “Arbeidsongevallen”