Ben voor de onverdeelde helft eigenaar van woning maar samenwonen gaat niet meer

Icawiske
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ben voor de onverdeelde helft eigenaar van woning maar samenwonen gaat niet meer

#1 , 07 jan 2020 18:26

Hallo. Ik ben voor de helft eigenaar van een woning en hangaar waar ik een vzw heb en daar haar enige werkplaats heeft. De woning en gronden zijn voor de helft van mij.

Ik heb de gronden en woning samen gekocht met ouders. Maar samenwonen gaat niet meer pa dat mijn moeder psychiatrische problemen heeft.

Ik heb nu een appartement gehuurd om te wonen. Kan mijn moeder mij uit het huis zetten of mij de toegang ontzeggen tot het terrein om mijn taken binnen de vzw dagdagelijks uit te voeren?

Met vriendelijke groet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 07 jan 2020 19:50

Als jij daar ook gedomicilieerd bent, kan ze dat niet.

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 07 jan 2020 20:06

Maar hij woont daar niet meer.
Is er een contract (huur) met de vzw want dat is ook belangrijk om dan nog in de hangar te geraken.
Psychiatrische problemen ... vaststellingen door dokter en beschermingsmaatregelen mogelijk?
http://www.vlaanderen.be/nl/gezin-welzi ... collocatie

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”