vriendin staat mee op het huurcontract maar slaapt al 2 weken niet meer thuis laten schrappen op adres kan dit?

Stefaan janssens
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

vriendin staat mee op het huurcontract maar slaapt al 2 weken niet meer thuis laten schrappen op adres kan dit?

#1 , 25 dec 2019 00:04

Hallo allemaal.
ik zit met een serieus probleem ,ik en mijn vriendin zijn einde van onze relatie wij huren een appartement en staan alle 2 op het huurcontract.
ze heeft al met iemand anderrs te doen en slaapt al 2 weken bij die nieuwe vriend,toch komt ze elke dag het serieus uithangen .laatst had ik bezoek komt ze binnen gestorrmt en begon te dreigen dat ze politie ging bellen het gaat erover eigenlijk nu mijn vraag hoe kan ik haar buiten krijgen ,tot hiertoe heeft ze helemaal niks betaalt van huur enzo want ik doe alle betalingen

alvast bedankt

mvg stefaan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#2 , 25 dec 2019 09:21

Sloten veranderen en laten uitschrijven op de gemeente

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 25 dec 2019 09:46

Zolang zij daar is gedomicilieerd heeft ze recht op toegang. Dus eerst laten uitschrijven via wijkagent of bevolkingsdienst en dan pas sloten verwisselen. Ook verhuurder op de hoogte brengen en haar van het huurcontract laten schrappen.

Reclame

Stefaan janssens
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 dec 2019 02:09

dank je wel ik de nodige stappen ondergaan ,het komt goed .

ik bn erruit .

mvg stefaan

Franciscus
Berichten: 38601

#5 , 27 dec 2019 18:56

Zolang ze op huurcontract staat moet ze wel mee betalen.... maar dat geeft niet direct recht om er binnengelaten te worden door politie dan telt alleen de domicilie.
Politie kan u verwittigen maar gemeente is de bevoegde overheid.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”