buitengewone kosten met 60% 40% verhouding

Dripping10
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

buitengewone kosten met 60% 40% verhouding

#1 , 22 aug 2023 07:48

mijn ex liet mij enkele weken geleden dat ze het beu is om 60% van de buitengewone kosten die in het vonnis staan nog te betalen. mijn situatie,wij hebben een zoon die nu 14 is,wij zijn,mijn ex en ik nu bijna 5 jaar gescheiden,en aangezien dit gerechtelijk is vastgelegd en er een vonnis is,waaronder b.v. buitengewone kosten 1 van de punten is waarvoor ik en mijn ex instaan ten opzichte van ons kind om deze samen te dragen,is de regeling 60 om 40 %,60% te betalen door mijn ex.
altijd heb ik en zal ik netjes de verdeling van de kosten aan mijn ex overhandigen,vaak van haar kant met felle tegezin,maar ik vertel haar dan dat het nu eenmaal in het vonnis staat en zij zich daaraan dient te houden.ook te vermelden dat ons kind bij mij,de vader is gedomicilieerd.nu wilt mijn ex zich daaraan niet meer houden en wilt het alleen voor de helft,50,50 doen.hoe raar is dit?ik ben van oordeel dat ik geen stappen moet en hoef te zetten want het vonnis is duidelijk,zij schermt met een drogreden te zeggen dat ze een advocaat laat onderzoeken of dit wel juist is(vonnis).als zij evenwel die zet wil maken dan is dat haar goed recht(raar want dat zijn kosten voor haar).mijn vraag aan u is deze
hoe verkrijg ik toch de achterstallige kosten die mijn ex nu nog aan mij verschuldigd is? en het vonnis is toch bepaald? waarom wordt er dan toch steeds aan getornd?
dank u.










9

Reclame