EOT

EOT

Kris1253
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

EOT

#1 , 07 jan 2020 10:06

ben gescheiden met een EOT en mijn ex man betaalt dit niet, deze EOT bevat schulden die hij aan mij moest betalen ten laatste 2017. Dit is niet gebeurd en ik heb hem voor het gerecht gesleurd en ik heb dit gewonnen dus heb ik een vonnis waarin hij in veroordeeld is! Hij maakt zich opzettelijk onmogend, hij is zelfstandige betaalt zich geen loon uit maar zijn nieuwe vrouw is medepartner dus waarschijnlijk aan haar. Ze gaan op reis en kopen nieuwe auto’s enzo...Ik vraag me af hoe kan dit allemaal en ik kan maar achter mijn geld fluiten en da gerecht doet ook niks , hij is toch de veroordeelde!!!! Beslag kan ik niet laten leggen want er is niets. Onlangs is zijn moeder overleden en er is alleen een huis dat zal verkocht worden en dit geld zal in 4 gedeeld worden , ik ben hiervoor bij een deurwaarder geweest en blijkbaar is het heel moeilijk om hier beslag op te leggen??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 jan 2020 11:38

Burgerlijk Wetboek
Art. 882 Schuldeisers van een deelgenoot kunnen, om te beletten dat de verdeling met bedrieglijke benadeling van hun rechten geschiedt, zich ertegen verzetten dat zij buiten hun aanwezigheid gedaan wordt;
Laat onmiddellijk per aangetekend schrijven aan de andere erfgenamen weten dat u zich verzet tegen de verdeling van de nalatenschap zonder uw tussenkomst.

Kris1253
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 jan 2020 13:44

Hallo scorpioen,
Bent uzelf nog actief of kan u mij iemand aanbevelen om mij hierin te helpen?


Laatst omhoog gehaald door Kris1253 op 26 jan 2020 13:44.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”