schoolkeuze niet akkoord

ConcernedParent
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schoolkeuze niet akkoord

#1 , 16 aug 2019 10:19

Hi allemaal,

we geraken het na meerdere foute keuzes van mijn ex maar niet eens over de schoolkeuze. Ik vraag nu al een heel schooljaar om mij eens te laten kiezen (geen verschil in tijd en de kids van mijn huidige vrouw gaan daar ook naar school), maar ze blijft weigeren.

Ik heb de huidige school al laten weten dat er onenigheid is over de schoolkeuze en er is een zitting, maar pas midden september en dat is de inleidende nog maar. Mijn advocaat heeft haar advocaat formeel gevraagd wat mijn ex haar standpunt is en of we dit nog voor de zitting kunnen oplossen. Ze lijkt zich heel erg bewust (denk dat haar advocaat haar dat ook adviseert) dat ze dit de lange baan op kan schuiven en dat zolang ik hier geen juridische stappen in onderneem, ik geen poot zou hebben om op te staan. We hebben gezamenlijk en evenredig ouderlijk gezag.

Wat zijn mijn andere opties, ik denk dat dit een doorlopend straatje is...

Thanks!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding